بیوگرافی بهاره کیان افشار، بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، بهاره کیان افشار بازیگر زن ایرانی که با سریال کلاه پهلوی که اولین کار بازیگری او بود چهره شد. او در سال 1382 همزمان با شروع فیلمبرداری کلاه پهلوی، کار بازیگری خود را شروع کرد. باین بازیگر جوان در 2 فیلم سینمایی دیگر نیز در سال های 90 و 91 بازی نموده است.

بیوگرافی بهاره کیان افشار، بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در دهم اردیبهشت ماه سال 62 در تهران به جهان آمد. او از بچگی آرزو داشت که بازیگر گردد و در دوران دبیرستان علاقه داشت که به مدرسه تئاتر برود و هنر بخواند، اما پدر و مادرش مخالف بودند و می خواستند که بهاره رشته تجربی را انتخاب کند و در نهایت پزشک گردد. بهاره هم که هیچ علاقه ای به رشته های علوم تجربی نداشت و تصمیم گرفت که رشته ریاضی را انتخاب کند و در دانشگاه کامپیوتر خواند. او همزمان با درس خواندن علاقه ا ش به بازیگری را نیز دنبال کرد.

آغاز فعالیت هنری

بهاره کیان افشار در سال 83 یعنی زمانی که 21 ساله بود، به گروه تئاتر آزیتا حاجیان ملحق شد و همان فعالیت موجب شد تا برای سریال کلاه پهلوی انتخاب گردد. چهار سال بعد، اولین کار سینمایی اش را با فیلم شیرین انجام داد.

در سال 91 از طرف تولیدکنندگان فیلم سینمایی لاله به او پیشنهاد شد که نقش اول این فیلم را بازی کند. موضوع این فیلم درباره لاله صدیق قهرمان اتومبیل رانی ایران بود. گفته می گردد آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار از گزینه های قبلی تصدی این نقش بودند. بهاره کیان افشار هم بعد از مدتی به علت عدم تسلط کامل به زبان انگلیسی، از ادامه همکاری با این پروژه باز ماند و نقش به سارا امیری سپرده شد.

از ترانه سرایی تا امور خیریه

بهاره کیان افشار به جز بازیگری، ترانه سرایی هم انجام داده و با بهرام رادان در این زمینه همکاری داشته است. او در امور خیریه نیز حاضر می شود و در سال 94 به عنوان سفیر سلامت یکی از موسسه های خیریه برگزیده شد.

بازیگری حرفه دوم این بازیگر توانا!

بهاره با وجود عطشی که به بازیگری داشته، این حرفه را شغل اول خودش نمی داند و کار اصلی او طراحی دکوراسیون و تبلیغات است. این بازیگر جوان، در فیلم های لونه زنبور، هشتگ خاله سوسکه نیز نقش آفرینی نموده است.

منبع: مجله انگیزه

به "بیوگرافی بهاره کیان افشار، بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی بهاره کیان افشار، بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید