تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران قهرمان دنیا شد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در 5 وزن اول و بعلاوه داشتن یک کشتی گیر در فینال و 2 کشتی گیر در ملاقات رده بندی 5 وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی 2022 اسپانیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران قهرمان دنیا شد

این اولین تجربه حسن رنگرز در کشتی فرنگی بود و هرچند تیم ملی آماده شده حاصل کوشش مربیان گذشته بوده و در حدود یک ماه رنگرز آن ها را مدیریت کرد، اما نشان داد که جانشین خوبی برای تیم ملی فرنگی ایران بوده است و می تواند در ادامه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پیروز شد قدمی بزرگ و طلایی برای فرنگی ایران بردارد و نوید بخش روز های خوب باشد. حسن رنگرز بلافاصله پس از بازگشت از رقابت های امیدهای دنیام باید به اردوی تیم ملی بزرگسالان برود تا کشتی گیران را آماد ه رقابت های جام دنیای فرنگی باکو کند.

در رقابت های کشتی زیر 23 سال دنیا پویا دادمرز در 55 ، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم و سید دانیال سهرابی در 67 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و علی اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم،امیر عبدی در 72 و علی عابدی درزی در وزن 97 کیلوگرم مدال برنز کسب کردند.

در انتها مسابقات ایران با 138 امتیاز در جایگاه نخست نهاده شد و تیم های گرجستان، ترکیه و آذربایجان به ترتیب با 101 ، 93 و 89 امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار ایستادند.

منبع: فرارو

به "تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران قهرمان دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران قهرمان دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید