جزئیاتی از تبلت A8 سامسونگ که ماه آینده عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، سامسونگ برای تب A8 پردازنده سریع تر، رم و گزینه های ذخیره سازی بیشتری را در نظر گرفته است.

جزئیاتی از تبلت A8 سامسونگ که ماه آینده عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، به نقل از engadget، طی چند سال گذشته، خط Tab A سامسونگ یکی از معدود گزینه ها برای کسانی بوده است که سعی می نمایند یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه قیمت پیدا نمایند. اوایل سال آینده، این شرکت در ماه ژانویه تب A8 را در ایالات متحده عرضه خواهد نمود. این یک تبلت سامسونگ یک تبلت هیجان انگیز نیست، اما تعداد انگشت شماری از پیشرفت ها را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می نماید. سامسونگ می گوید مدل نو دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی بسط یافته با نسبت تصویر 16:10 و صفحه نمایش TFT با وضوح 1920 در 1200 است.

تب A8 در داخل دارای یک پردازنده هشت هسته ای است که شرکت ادعا می نماید 10 درصد از پردازنده اسنپدراگون 662 سریعتر است که همراه با نسل قبلی تبلت ها عرضه شده بود. سامسونگ بعلاوه نسخه 4 گیگابایتی این تبلت را به اضافه مدل پایه 3 گیگابایتی ارائه خواهد نمود. پردازنده سریعتر باعث می گردد که کاربر هنگام استفاده از دستگاه حس بهتری داشته باشد، به خصوص اگر به سراغ مدلی با رم بیشتر بروید. برای عکس ها و فیلم ها، Tab A8 با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی عرضه شده است.

فضای ذخیره سازی، Tab A8 با استاندارد 32 گیگابایت عرضه می گردد، اگرچه می توانید تبلت را با حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی پیکربندی کنید، که این قابلیت برای اولین بار در این خط فراوری می گردد. اگر به فضای بیشتری احتیاج دارید، می توانید تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافی را به وسیله یک اسلات MicroSD اضافه کنید. سامسونگ اطلاعاتی در خصوص تخمین عمر باتری به اشتراک نمی گذارد، اما سال گذشته متوجه شدیم که Tab A7 با ظرفیت باتری شبیه به Tab A8 می تواند در یک تست 11 ساعت و 30 دقیقه به طور مستمر کار کند. Tab A8 از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می نماید. این تبلت جک هدفون موجود در مدل های سال گذشته را حفظ می نماید و می توانید انتظار داشته باشید که با اندروید 11 عرضه گردد.

سامسونگ گلکسی تب A8 ماه آینده در قفسه های فروشگاه های ایالات متحده عرضه می گردد. سامسونگ این تبلت را در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی صورتی عرضه خواهد نمود. این شرکت اطلاعاتی در خصوص قیمت این تبلت را به اشتراک نمی گذارد. اما لازم به ذکر است که نسخه قبلی Tab A8 با قیمت 230 دلار آغاز می شد اگرچه اغلب می توانید آن را با قیمت کمتری در فروشگاه ها پیدا کنید.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جزئیاتی از تبلت A8 سامسونگ که ماه آینده عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از تبلت A8 سامسونگ که ماه آینده عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید