خبرنگاران اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در مشهد تعیین شدند

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، مشهد-خبرنگاران- هیات عالی نظارت استان خراسان رضوی اعضای هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان مشهد را منصوب کرد.

خبرنگاران اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در مشهد تعیین شدند

رییس هیات نظارت ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد با بیان این مطلب به خبرنگار وبلاگ شخصی اسماعیل گفت: سید علی بامشکی، محمد قوامی، قاسم باغبان، حبیب الله آسوده و علی احسنی مقدم اعضای هیات نظارت در شهرستان مشهد را تشکیل می دهند که در فرمانداری مشهد مستقر شدند.

سید علی بامشکی افزود: همچنین هیات نظارت شهرستان مشهد رییس و اعضای هیات نظارت بخشهای مرکزی، رضویه و احمد آباد را تعیین و آنان نیز در محل بخشداری مربوطه شروع به کار کرده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر نظارت بر فرایند انتخابات، بررسی، احراز و تایید صلاحیت داوطلبان، دریافت و رسیدگی به شکایات ردصلاحیت شدگان و همچنین تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله وظایف این هیات نظارت است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد و حدود 300 روستا در شهرستان 3.5 میلیون نفری خراسان رضوی 28 خرداد 1400 همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در مشهد تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در مشهد تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید