خبرنگاران 585 خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، سبزوار- خبرنگاران- رییس پلیس راه سبزوار گفت: با ارشاد و هدایت ماموران پلیس، رانندگان و سرنشینان 585 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از 20 فروردین سال جاری تا به امروز از جهت شهرستان سبزوار در ورودی غربی خراسان رضوی به مبدا حرکتشان بازگردانده شده اند.

خبرنگاران 585 خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد

سرهنگ علی اسلامی تبار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ شخصی اسماعیل اضافه نمود: بعلاوه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد تعطیلات عید فطر، اجرای طرح منع رفت و آمد خودرویی از روز گذشته شروع شده است.

وی اضافه نمود: بر این اساس، تردد خودرویی به شهرهای درگیر با شرایط های قرمز، نارنجی و زرد از ساعت 14 روز گذشته شروع و تا ساعت 12 روز شنبه بیست و پنجم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راه سبزوار گفت: نقض ورود و خروج خودرو از شهرهای با شرایط قرمز در چارچوب اجرای طرح منع رفت و آمد خودرویی با صدور برگه جریمه 10 میلیون ریالی اعمال قانون می گردد.

اسلامی تبار اضافه نمود: در اجرای طرح محدودیت های کرونایی جاده های شهرستان سبزوار مجهز به تجهیزات الکترونیکی و سامانه پایش تصویری شده است و خودروهای غیربومی در صورت تردد به شهرستان جریمه می شوند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 585 خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 585 خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید