مگوایر: اضافه شدن فرناندس به جمع ما تفاوت زیادی را رقم زد، فصل بعد هم باید به پیشرفت مان ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، کاپیتان منچستریونایتد می گوید کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تازه آغاز کار شاگردان اولگنار سولسشایر است.

مگوایر: اضافه شدن فرناندس به جمع ما تفاوت زیادی را رقم زد، فصل بعد هم باید به پیشرفت مان ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، هری مگوایر در پی رجحان 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه لسترسیتی در هفته انتهای لیگ برتر انگلیس که عنوان سومی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای آنها به همراه داشت، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: به عنوان باشگاه انتظار داشتیم فصل آینده در لیگ قهرمانان باشیم، اما چند سال اخیر شرایط برای تیم سخت بود. در شروع فصل اکثریت مردم احتمالاً انتظارش را نداشتند که ما در جمع چهار تیم برتر فصل را به انتها ببریم، اما ما همواره به خودمان باور داشتیم. باید فصل آینده هم به پیشرفت مان ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: عملکرد ما در مقاطعی از بازی های این فصل به اندازه کافی خوب نبود و تاوانش را هم دادیم. در مقطع انتهای فصل اما خیلی بهتر بودیم و رسیدن به رده سوم از جایگاهی که در آن قرار داشتیم، نشان از شخصیت بالای تیمی ما دارد. اضافه شدن برونو فرناندس به جمع ما در ماه ژانویه تفاوت زیادی را در فرایند تیمی ما رقم زد. او در این ملاقات هم ما را ابتدا یک بر صفر در نتیجه پیش انداخت. بازیکنان عظیم در لحظات عظیم ظاهر می شوند. بازی پایاپای و پراسترسی بود، اما در نهایت ما شایسته این سه امتیاز بودیم.

مدافع انگلیسی شیاطین سرخ در انتها درباره تیم سابق خود هم گفت: کسب عنوان پنجمی لیگ برتر برای لسترسیتی دستاورد عظیمی است، تیمی که بازیکنان و مربی فوق العاده ای دارد. اطمینان دارم که آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مگوایر: اضافه شدن فرناندس به جمع ما تفاوت زیادی را رقم زد، فصل بعد هم باید به پیشرفت مان ادامه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگوایر: اضافه شدن فرناندس به جمع ما تفاوت زیادی را رقم زد، فصل بعد هم باید به پیشرفت مان ادامه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید