والبرگ و مل گیبسون در یک قاب قرار می گیرند

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، مارک والبرگ می گوید با الهام از کوشش پیشین مل گیبسون، فیلمی را ساخت که از دلش برآمده بود.

والبرگ و مل گیبسون در یک قاب قرار می گیرند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ شخصی اسماعیل به نقل از ورایتی، مارک والبرگ بازیگر سرشناس آمریکایی با صرف میلیون ها دلار از دارایی شخصی اش فیلم پدر استو را ساخت.

این فیلم نو روایگر داستانی واقعی از زندگی استوارت لانگ است که به عنوان بوکسوری آماتور فعالیت می کرد و در نهایت راه کلیسا را در پیش گرفت و کشیش شد.

والبرگ که در این فیلم در کنار مل گیبسون نقش آفرینی هم نموده گفت این فیلم چیزی بیش از یک پروژه بازیگری برایش بوده و میلیون ها دلار از دارایی شخصی اش را صرف ساخته شدن این فیلم نموده است.

وی گفت به نوعی کوششی که مل گیبسون برای ساخته شدن مصایب مسیح کرد و با صرف 30 میلیون دلار از پول خودش آن فیلم را ساخت موجب شد تا وقتی تهیه کننده ای نیافت خودش پا پیش بگذارد و فیلمی را که برایش ارزش داشت بسازد.

والبرگ گفته است همواره خواسته روی خودش حساب کند و کوشش کرد و فیلمنامه را به دست چند نفر رساند تا شاید بخواهند آن را بسازند، اما آن ها پا پیش نگذاشتند. وی اضافه نمود از اینجا به بعد موضوع شخصی شد و از آنجا که دیگران برداشت خودشان را داشتند و احساسشان این بود که، چون این فرد در خاتمه بیمار می گردد فیلم ناامید کننده خواهد بود، او وارد عمل شد.

وی اضافه نمود: آن ها روحیه و احساس و اینکه چقدر این فیلم الهام بخش است را درک نکردند.

والبرگ در پاسخ به این پرسش که چقدر از دارایی شخصی اش را هزینه فراوری این فیلم نموده گفت: میلیون ها و میلیون ها دلار برای این فیلم هزینه شد. بخشی از هزینه بالای فراوری فیلم برای اخذ مجوز موسیقی آن بوده است. وی بعلاوه اضافه نمود: خداوند من را انتخاب کرد تا آن را بسازم.

منتقد ورایتی از پدر استو به عنوان داستان واقعی غمگینی یاد نموده که بیش از هر چیز بر احساسات مذهبی تمرکز دارد و در عین حال یک سفر اودیسه ای همیشگی هالیوودی نیست.

پدر استو از 13 آوریل در سینما های آمریکا اکران خود را آغاز نموده و در اولین نوبت اکرانش از نمایش در 2799 سالن سینما 1.5 میلیون دلار فروش داشته است. گفته شده امتیاز 43 درصدی در سایت راتن تومیتوز احتمال جذب تماشاگر بیشتر برای تماشای این فیلم را پایین می آورد.

رزالین راس همسر مل گیبسون این فیلم را نوشته و اولین تجربه کارگردانی وی هم هست. ساخت این فیلم از سال 2016 مطرح شد و والبرگ اعلام نموده بود قصد بازی در این فیلم زندگینامه ای را دارد.

والبرگ برای بازی در این فیلم 14 کیلوگرم در 6 هفته وزن اضافه نمود و روزی 7 هزار کالری مصرف کرد تا در بخش دوم زندگی این شخصیت نیز بازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "والبرگ و مل گیبسون در یک قاب قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والبرگ و مل گیبسون در یک قاب قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید