وقتی رحمتی و حسینی رقیبی در لیگ برتر ندارند

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی رکوردهایی در تاریخ لیگ برتر دارند که رقیبی برای شکستن آن ها وجود ندارد.

وقتی رحمتی و حسینی رقیبی در لیگ برتر ندارند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ شخصی اسماعیل، رقابت های لیگ برتر در حالی فردا شب به خاتمه نوزدهمین دوره خود می رسد که دو بازیکن در ادوار مختلف این مسابقات پیروز به ثبت رکوردهایی شده اند که رقیبی برای تهدید رکورد آن ها وجود ندارد.

سیده مهدی رحمتی و سید جلال حسینی به ترتیب صاحب رکوردهای اول و دوم بیشترین حضور در تاریخ لیگ برتر هستند. رحمتی 461 مرتبه و حسینی 443 بار در این رقابت ها به میدان رفته اند.

پس از این دو بازیکن ابراهیم صادقی، مهدی رجب زاده، مرتضی اسدی، امیرحسین صادقی، محسن بنگر، خسرو حیدری، پژمان نوری و غلامرضا عنایتی در رده های سوم تا دهم ایستاده اند و با توجه به اینکه تمامی این بازیکنان از مستطیل سبز خداحافظی کردند، رحمتی و حسینی که هنوز تمایل دارند به بازی در لیگ برتر ادامه دهند، عملاً رقیبی ندارند که پیروز شوند به رکورد آن ها دسترسی داشته باشد.

جالب اینکه فاصله نفر دهم با حسینی که در رده دوم قرار گرفته است نزدیک به 100 و با رحمتی بیش از این عدد است و عملا این دو بازیکن به خصوص رحمتی دست نیافتنی هستند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "وقتی رحمتی و حسینی رقیبی در لیگ برتر ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی رحمتی و حسینی رقیبی در لیگ برتر ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید