اصرار شهرداری کرج به حذف سبدهای زباله از سطح شهر

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، خبرنگاران/البرز معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: سبدهای جمع آوری شده از جلوی درب منازل شهروندان پس از شستشو و ضدعفونی به آنها تحویل داده می گردد.

اصرار شهرداری کرج به حذف سبدهای زباله از سطح شهر

علی اصغر همتی در گفت وگو با وبلاگ شخصی اسماعیل با اشاره به اینکه باید از زوایای مختلف به طرح جمع آوری سبدهای زباله از مقابل ساختمان ها توجه گردد، گفت: بعضی از شهروندان زباله را هر ساعتی که بخواهند مقابل ساختمان می گذارند.

وی به فعالیت تفکیک نمایندگان غیرمجاز زباله اشاره نمود که زحمات نیروهای خدمات شهری را چند برابر نموده و در بسیاری از مواقع زیر سوال می برند، گفت: محیط زیست شهری تحت تاثیر شیرابه حاصل از زباله های جمع آوری شده قرار می گیرد زیرا بعضی از شهروندان زباله ها را در طول روز نیز درون این سبدها قرار می دادند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه به ابتلای بعضی از پاکبانان به ویروس کرونا اشاره نمود و هدف از اجرای این طرح را حذف زباله، حذف تفکیک نمایندگان غیرمجاز زباله و همچنین صیانت از جان و سلامتی شهروندان و پاکبانان بیان نمود.

همتی در بخش دیگری به اهمیت فرهنگ سازی در این خصوص اشاره نمود و گفت: سعی نموده ایم این مهم را با چاپ بنر، بروشور، پخش از تلویزیون های شهری و مصاحبه با رادیو و تلویزیون استان پیگیری کنیم.

وی به چاپ 50 بنر و نصب در مناطق دهگانه اشاره نمود و گفت: 24 ساعت قبل از برش کاری سبدهای زباله، تراکت آموزشی درب منازل توزیع شده است و نیروهای خدمات شهری نیز به صورت چهره به چهره اقدام به اطلاع رسانی نموده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با تاکید بر اینکه در بعضی مناطق اگر احتیاج به جانمایی مخازن مکانیزه باشد، انجام می گردد، گفت: در بسیاری از خیابان های شهر مخازن مکانیزه وجود دارد.

به گفته همتی سبدهای جمع آوری شده پس از شستشو و ضدعفونی به شهروندان تحویل داده می گردد.

وی به همکاری شهروندان در اجرای این طرح نیز اشاره نمود و گفت: بعضی نیز نسبت به اجرای هر طرحی مقاومت می نمایند و ایراداتی را مطرح می نمایند، یکی دیگر از اهداف مهم اجرای این طرح جلوگیری از رها شدن زباله در معابر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اصرار شهرداری کرج به حذف سبدهای زباله از سطح شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار شهرداری کرج به حذف سبدهای زباله از سطح شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید