دوشنبه های استارت آپی آفرینه در حوزه صنایع خلاق 10 و 11 خرداد برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی آفرینه با هدف جذب سرمایه در حوزه صنایع خلاق طی روز های 10 و 11 خرداد ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.

دوشنبه های استارت آپی آفرینه در حوزه صنایع خلاق 10 و 11 خرداد برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ شخصی اسماعیل، رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی آفرینه با هدف جذب سرمایه در حوزه صنایع خلاق طی روز های 10 و 11 خرداد ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برای استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه برگزار می گردد. در این رویداد که روز های 10 و 11 خرداد از ساعت 10 تا 12 به صورت آنلاین برگزار می گردد، 12 استارت آپ حوزه صنایع خلاق توانمندی های خود را به سرمایه گذاران خطرپذیر ارائه می نمایند.

بعلاوه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می گردد.

حضور در این رویداد به صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه مندان می توانند به وسیله لینک https://online.inif.ir/ch/demoday در این رویداد حضور یابند. متقاضیان بعلاوه می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 021-86088609 تماس بگیرند.

در طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع اقتصادی را در قالب سرمایه گذاری و نه تسهیلات ارائه می دهد، به طوری که هر طرحی را عاملان صندوق نوآوری یعنی صندوق های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت 20 درصدی در آن طرح باشند، صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع به جامانده را تامین نموده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دوشنبه های استارت آپی آفرینه در حوزه صنایع خلاق 10 و 11 خرداد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوشنبه های استارت آپی آفرینه در حوزه صنایع خلاق 10 و 11 خرداد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید