شاهکار اپل ترک خورد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، تعداد کمی از دارندگان اپل ویژن پرو ادعا کرده اند بدون اینکه هدست آن ها از ارتفاع سقوط کند، ترکی در وسط شیشه جلویی آن ایجاد شده است.

شاهکار اپل ترک خورد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل ، اولین گزارش در این رابطه حدود 18 روز پیش در شبکه اجتماعی ردیت به ثبت رسیده است و پس از آن چندین گزارش دیگر نیز وجود دارد. در تمام تصاویر مربوط به این گزارش ها، یک ترک عمودی روی دستگاه وجود دارد که آسیب آن ها در یک نقطه خاص از هدست ایجاد شده است.

به نقل از دیجیاتو، با توجه به اینکه گزارش مشابه دیگری در شبکه های اجتماعی، انجمن های پشتیبانی آنلاین اپل یا MacRumors وجود ندارد، می توان گفت که این مشکل احتمالاً یک نقص مربوط به تولید باشد که فقط دسته کوچکی از دستگاه ها با آن روبرو شده اند.

در تمام گزارش ها همچنین اشاره شده است که این ترک به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیل معینی، پس از اینکه هدست به بسته باتری اکسترنال خود متصل می شود، نمایان شده است. درحالی که دلیل این امر هنوز معین نیست، اما یک تئوری می تواند این باشد که ترک به واسطه فشاری ایجاد شده است که در هنگام سفت کردن بندهای دستگاه به شیشه وارد می شود. برخی دیگر حدس می زنند که این مشکل ممکن است به دلیل گرمای بیش از میزان باشد که باعث انبساط شیشه و ایجاد یک ترک در ضعیف ترین نقطه آن می شود.

با وجود اشتراک AppleCare، هزینه تعمیر شیشه دستگاه 300 دلار است. بدون پوشش AppleCare نیز این میزان تا 800 دلار افزایش پیدا می کند. برخی از کاربران آسیب دیده نیز ظاهراً با پشتیبانی اپل تماس گرفته اند و از آن ها خواسته شده با پرداخت هزینه مذکور نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام کنند، زیرا این ترک به عنوان نقص مربوط به فرایند ساخت شناسایی نشده است.

اپل معمولا برای محصولاتی که دارای مسائل سخت افزاری شناخته شده هستند، برنامه های تعمیر ویژه ای معرفی می کند، اما بعید به نظر می رسد که غول فناوری برای این مشکل رویکرد مشابهی را در نظر داشته باشد، مگر اینکه گزارش های بیشتری منتشر شود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شاهکار اپل ترک خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار اپل ترک خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید