عکس ، کشف راز نقاشی مشهور پس از 150 سال ، حتما ببینید

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، به گزارش خبر انلاین، راز نقاشی مشهور نگارخانه لندن بالاخره و با استفاده از اشعه ایکس کشف شد.

عکس ، کشف راز نقاشی مشهور پس از 150 سال ، حتما ببینید

رازهای نقاشی مشهور بعد از 150 سال بالاخره کشف شد. این نقاشی مشهور در نگارخانه لندن نگهداری میشد. این نقاشی مشهور درباره گلدان و گل بوده است. محققان راز این نقاشی مشهور را با اشعه ایکس کشف کرند. تحلیل و تفسیر این نقاشی مشهور در نمایشگاه کوچکی برگزار شده است.

محققان با استفاده از پرتو اشعه ایکس جزئیات تازهی را درباره پرتره اوا گونزالس اثر ادوار مانه کشف کردند.

نگارخانه ملی لندن پرتره اوا گونزالس (1870) از ادوار مانه را زیر پرتو ایکس قرار داد و به اطلاعات تازه و غافلگیرکننده ای درباره آن دست یافت. تجزیه و تحلیل این نقاشی در آستانه نمایشگاه کوچکی انجام شد که قرار بود با موضوع این اثر، مدل آن و هنرمندان زن هم دوره او ابتدا در گالری هیو لین دوبلین و سپس نگارخانه ملی لندن برپا گردد.

مدلِ صاحب نام این نقاشی یک نقاش امپرسیونیست فرانسوی است که در داخل تابلو نیز در حال کشیدن یک گلدان و گلهایش روی بوم تصویر شده است.

محققان با استفاده از پرتوی ایکس کشف کردند که زمانی یک جاقلمویی نیز روی زمین این تابلو بوده اما مانه در راستای تحقق اعتقاد خود به سادگی و شفافیت طراحی، روی آن را با رنگ پوشانده است. این آنالیزها بعلاوه نشان داد مانه فرهای موی گونزالس را اصلاح نموده و نحوه ترسیم جایگاه و لباس مدل را نیز تغییر داده است.

نگارخانه ملی لندن با انتشار بیانیه ای در این باره گفت: نتایج این آنالیزها از فرایند پرزحمت کار مانه حکایت دارد که در آن از نو کشیدن یک چیز عادی بود اما همواره به خوبی پنهان می شد.

منبع: رکنا

به "عکس ، کشف راز نقاشی مشهور پس از 150 سال ، حتما ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، کشف راز نقاشی مشهور پس از 150 سال ، حتما ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید