فدراسیون کشتی و چالش جدیدی به نام کمیته داوران!

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، همزمان با شروع پیکارهای دور برگشت لیگ کشتی فرنگی، بحث اشتباهات داوران و اعتراض تیم های مختلف به نحوه قضاوت به اوج خود رسید و حالا موج این اعتراضات به رغم انتها دور برگشت به بیشترین حد خود رسیده است.

فدراسیون کشتی و چالش جدیدی به نام کمیته داوران!

این شرایط باعث شد تا فدراسیون کشتی کشورمان که مدتهاست با دغدغه ها و محدودیت های اقتصادی دست به گریبان است، حالا به نقطه ای رسیده که باید با مشکل بزرگی بنام اداره پرحاشیه و جنجالی کمیته داوران هم روبرو گردد!

اهالی کشتی معتقدند این اتفاقات از زمانی به اوج خود رسید که چندی پیش ناصر فروتن از ریاست کمیته داوران کنار گذاشته شد و محمد مصلایی پور به عنوان سرپرست، سکان راهنمایی این کمیته مهم و تأثیرگذار را در دست گرفت. کمیته ای که مدتهاست پس از این تغییر و تحولات، حال و روز خوشی ندارد و حالا در فراز و نشیب پیکارهای لیگ به اوج ناکارآمدی و مسائل ساختاری و مدیریتی خود رسیده است.

از ابتدای شروع دور برگشت پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی، تقریباً روزی نبود که کادر فنی بعضی تیم ها از قضاوت پر اشتباه داوران انتقاد نکنند. اعضای کادر فنی بعضی از تیم های حاضر در لیگ متفق القول معتقدند بسیاری از کشتی گیرانشان به دلیل اشتباهات داوری متحمل شکست شده اند و با کمال تعجب هیچکس هم جوابگوی این فرایند مخرب نیست.

گویا بالا دریافت حجم اعتراض و انتقاد به عملکرد کمیته داوران به جایی رسیده که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز مجبور به واکنش شده و امروز با تذکر جدی به سرپرست این کمیته، خواهان رسیدگی به شکایت تیم ها و سر و سامان دادن به این شرایط آشفته شده است.

به همین دلیل محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی هم اظهار داشت تیم سه نفره ای از داوران باتجربه، عهده دار آنالیز یکی از همین کشتی های جنجالی و پراشتباه شده اند تا این اتفاقات با رعایت انصاف و عدالت به پایان برسد.

به هر حال این اتفاقات در حالی گریبانگیر فدراسیون کشتی و لیگ برتر شده که بزودی باید شاهد شروع رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و جدال حساس و نفسگیر مدعیان این مسابقات هم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فدراسیون کشتی و چالش جدیدی به نام کمیته داوران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون کشتی و چالش جدیدی به نام کمیته داوران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید