ماشین لباسشویی های گران تر از 30 میلیون

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، خبرنگاران- گران ترین ماشین لباسشویی بازار از مرز 50 میلیون تومان فراتر رفته است. رقمی که مربوط به یکی از مدل های بوش می گردد و با قیمت پراید صفرکیلومتر در سال 98 برابری می نماید. علاوه بر این مدل در لیست ماشین لباسشویی های گرانتر از 30 میلیون تومان، محصولاتی از برند های جنجالی سامسونگ و ال جی هم به چشم می خورد. مدل هایی که به نظر می رسد قبلا وارد ایران شده اند و هنوز در انباری فروشنده های لوازم خانگی هستند. این ماشین لباسشویی ها قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو را دارند و سیستم عیب یاب هوشمند، شستشوی سریع و صفحه نمایش لمسی هم از دیگر امکاناتشان محسوب می گردد.

ماشین لباسشویی های گران تر از 30 میلیون

گران ترین ماشین لباسشویی بوش؛ 55 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، ماشین لباسشویی WAY32592 بوش 55 میلیون تومان فروخته می گردد. از این لحظ می توانیم ماشین لباسشویی WAY32592 بوش را گران ترین ماشین لباسشویی بازار بدانیم. فناوری ActiveWater در این ماشین لباسشویی موجب صرفه جویی در استفاده آب می گردد و با استفاده از سیستم VarioPerfect تا 60 درصد در زمان و تا 25 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید. مصرف انرژی در این مدل A محسوب می گردد و ظرفیت ماشین لباسشویی WAY32592 بوش هشت کیلوگرم است. قفل کودک، بدنه ضد لرزش و امکان اضافه کردن لباس بعد از آغاز شستشو از امکانات این ماشین لباسشویی محسوب می گردد و به وسیله صفحه نمایش لمسی قابلیت تنظیم دما آب و تنظیم سرعت چرخش هم وجود دارد.

گران ترین ماشین لباسشویی ال جی؛ 50 میلیون تومان

ماشین لباسشویی ال جی مدل G128S دومین مدل گرانقیمت بازار است. این محصول را 50 میلیون تومان می فروشند و بعد از ماشین لباسشویی WAY32592 بوش که 55 میلیون تومان ارزش دارد، دومین مدل گرانقیمت بازار است. ماشین لباسشویی ال جی مدل G128S این محصول کنار شستشو با استفاده از فناوری TrueSteam قابلیت خشک کردن لباس ها را هم دارد. بعلاوه قابلیت اضافه کردن لباس در این مدل وجود دارد و با زدن دکمه Add Item در ماشین لباسشویی در حین کار باز می گردد. به همه این ها باید ادعای ال جی مبنی بر کم صدا بودن موتور اینورتر این ماشین لباسشویی را هم اضافه کنیم. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی G128S ال جی 12 کیلو گنجایش دارد و در این مدل صفحه نمایش لمسی LED و 15 برنامه مختلف شستشو وجود دارد.

گران ترین ماشین لباسشویی سامسونگ؛ 42 میلیون تومان

ماشین لباسشویی H147 سامسونگ با قیمت 42 میلیون تومان در لیست مدل های گرانتر از 30 میلیون تومان قرار می گیرد. به این ترتیب این مدل را باید بعد از WAY32592 بوش و WM-G128S ال جی سومین ماشین لباسشویی گرانقیمت بازار معرفی کنیم. قابلیت اضافه کردن لباس بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی یکی از امکانات این مدل به شمار می رود. وقتی به مشخصات این ماشین لباسشویی نگاه می کنیم قابلیت کنترل از راه دور به وسیله موبایل، سیستم کاهش صدا و لرزش و سیستم حفاظتی در نوسانات برق و صفحه نمایش هم دیده می گردد. ظرفیت دیگ کاشین لباسشویی H147 به 12 کیلو می رسد و ارتفاع آن 85 سانتیمتر است. بعلاوه رتبه انرژی این مدل A+++ است.

ماشین لباسشویی ال جی؛ 40 میلیون تومان

ماشین لباسشویی B124SS با استفاده از موتور اینورتر اندازه دقیق برق مصرفی را تامین و در مصرف آب صرفه جویی می نماید. محصولی که 10 سال گارانتی دارد و به خاطر موتور مستقیم درایو طبق ادعای ال جی یکی از بی صداترین ماشین لباسشویی های دنیا محسوب می گردد. بعلاوه سیستم عیب یاب هوشمند تاحدودی احتیاج به تکنسین فنی را از بین می برد. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی B124SS ال جی 12 کیلوگرم و رده مصرف انرژی آن A+++ است. صفحه نمایش لمسی و سنسور تشخیص وزن لباس هم از دیگر امکانات این محصول به شمار می رود. در حال حاضر ماشین لباسشویی B124SS ال جی با قیمت 40 میلیون تومان و در رنگ های سفید و نقره ای عرضه می گردد.

ماشین لباسشویی ال جی؛ 37 میلیون تومان

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی مدل G105DW از موتور اینورتر مسقیم بهره می برد. این موتور مصرف انرژی را در ماشین لباسشویی به حداقل می رساند و اندازه صدا و لرزش را کاهش می دهد. از دیگر امکانات این ماشین لباسوشویی می گردد به سیستم عیب یاب هوشمند، شستشوی سریع در 30 دقیقه، سنسور تشخیص وزن لباس، شش برنامه شستشو و خشک کن 100 درصد اشاره نمود. این مدل دارای صفحه نمایش LED و ظرفیت دیگ آن 10.5 کیلوگرم است. بعلاوه ارتفاع ماشین لباسشویی G105DW ال جی به 85 سانتیمتر و سرعت چرخش موتور آن به 1400 دور در دقیقه می رسد. در فروشگاه های لوازم خانگی قیمت این ماشین لباسشویی حدود 37 میلیون تومان است.

ماشین لباسشویی ال جی؛ 35 میلیون تومان

ماشین لباسشویی ال جی مدل L1055 تقریبا 35 میلیون تومان ارزش دارد. به همین علت این مدل را در لیستمان آوردیم. قابلیت شستشو با 14 برنامه مختلف، قابلیت ضدآلرژی با استفاده از فناوری TrueSteam و اضافه کردن لباس در حین شستشو از امکانات این ماشین لباسشویی 35 میلیون تومانی محسوب می گردد. صفحه نمایش لمسی LED، سنسور تشخیص وزن لباس، شستشو سریع و سیستم عیب یاب هوشمند نیز در بخش مشخصات این ماشین لباسشویی به چشم می خورد. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی ال جی مدل L1055 معادل 10.5 کیلوگرم، ارتفاع آن 85 سانتیمتر و رده انرژی A+++ است. الجی این محصول را در دو رنگ سفید و استیل روانه بازار نموده است.

ماشین لباسشویی ال جی؛ 31 میلیون تومان

ماشین لباسشویی ال جی مدل G105S نیز جزو مدل های گران تر از 30 میلیون تومان بازار است. مدلی که دست کم 31 میلیون تومان ارزش دارد و به همین علت آن را در لیستمان قرار دادیم. موتور دایرکت درایو قابلیت صرصه جویی در مصرف آب و برق را فراهم می نماید و از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی باید به شستشوی سریع در 14 دقیقه، سنسور تشخیص وزن لباس و عیب یاب اشاره کنیم. در این مدل صفحه نمایش لمسی LED وجود دارد و لباس ها با شش حرکت شستشو داده می شوند. ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرم است و متور آن با سرعت 1400 دور دقیقه می چرخد.

منبع: فرارو

به "ماشین لباسشویی های گران تر از 30 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین لباسشویی های گران تر از 30 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید