از چه طریق میشود ویزای دبی گرفت ؟

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، از چه طریق میشود ویزای دبی گرفت ؟

روزانه تعداد زیادی از ایرانیان با هدف های مختلف به کشور امارت و شهر دبی سفر می نمایند تعدادی بابت تجارت ، کار ، تفریح ، و… و از این رو برای رفتن به کشور امارات نیاز به ویزا دارید که با خواندن این مقاله به راحتی می توانید ویزای دبی بگیرید

از چه طریق میشود ویزای دبی گرفت ؟

بلیط هواپیما در طاهاگشت

امارات متحده عربی از مجموعه هفت شیخ نشین در اطراف خلیج فارس تشکیل شده است. محبوب ترین شهر توریستی این کشور، شهر دبی است. دبی شهر بزرگی است و آنقدر رکوردهای دنیا را به نام خودش ثبت نموده که شاید رکوردار بیشترین رکوردهای دنیا هم باشد! اما به غیر از آسمان خراش های بلند و خیابانهای تمیز، خیلی جاذبه ها و تفریحات دیگر را هم می توانیم در دبی پیدا کنیم.

اگر به دنبال تفریح و هیجان هستید حتما فلای بورد، شیرجه، غواصی و موج سواری در میان آب های خلیج فارس را در برنامه سفرتان بگنجانید مطمئن باشید هیچ وقت طعم این هیجانات از یادتان نمی رود، دبی به خاطر فروشگاه ها و بازارهایش برای دوست داران خرید هم، مقصدی جذاب است.

ویزا یا ویزا به مجوز ورود به کشور خارجی گفته می گردد که کلیه اتباع خارجی (به استثنا اتباع کشورهایی که با یکدیگر قرارداد لغو ویزا دارند) پیش از ورود به کشوری بیگانه برابر مقررات ملزم به دریافت آن هستند.

در کلیه کشورهای دنیا ویزا اتباع بیگانه توسط مراجع قانونی از قبیل سفارتخانه ها و … صادر می گردد، در حالی که ویزا دبی به عنوان مجوز ورود به امیر نشین دبی توسط اداره مهاجرت و وزارت کار این کشور صادر می گردد و کلیه افراد (به استثنای شهفرایندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شامل عربستان سعودی، بحرین، کویت، قطر، عمان و همچنین شهفرایندان بعضی از کشورهای اروپایی؛ این افراد می توانند به هنگام ورود به خاک کشور امارات ویزای 90 روزه دریافت نمایند) ملزم به دریافت ویزا در هنگام سفر به این کشور هستند.

البته نوع ویزا بر حسب هدف و مدت سفر متغیر است و به چند نوع گروه مختلف تقسیم می گردد. همچنین برای هریک از ویزا ها مبلغی نیز از طرف درخواست نماینده ویزا باید پرداخت گردد و در صورت خرید بلیط بدون ویزا یک فقره چک به عنوان ضمانت نیز دریافت می گردد.

+ معرفی هتل های ارزان قیمت

+ مکان های دیدنی دبی در ایران

+ جاهای دیدنی دبی

انواع ویزای دبی

مشخص مدت ویزا رابطه مستقیمی با هدف از سفر دارد و از اینرو، ویزاهای توریستی دارای زمان هایی متغیر هستند. همچنین، کلیه این ویزاها به دو گروه یکبار و چندبار ورود تقسیم می شوند.

الف) ویزای توریستی/ تجاری 14 روزه

ب) ویزای توریستی 30 روزه

ج) ویزای توریستی 90 روزه

نکته قابل توجه اینکه ورود به هریک از شهرهای کشور امارات مستلزم دریافت ویزا بوده و اقامت بیش از مدت ذکر شده در ویزا حتی برای مدت یک روز غیر قانونی است و فرد خاطی ملزم به پرداخت جریمه نقدی خواهد بود. همچنین دریافت ویزای این کشور به دلیل عدم دخالت سفارت احتیاجی به مصاحبه حضوری ندارد و توسط کارگزاران بسیاری (که در کشور امارات کفیل نامیده می شوند) انجام می گردد.

+ پارک موضوعی سرپوشیده آی ام جی دبی

+ آشنایی با هتل های لوکس دبی

+ تجربه سفری ارزان و رویایی به دبی

ویزای آنلاین دبی ، امارات

در راستای پیشگیری از اتلاف زمان و هزینه و سهولت فرایند صدور ویزا برای متقاضیان در اقصی نقاط دنیا دولت امارات متحده عربی نیز اقدام به انجام این فرایند به صدور ویزای آنلاین نموده است. این ویزا پس از ثبت نام در مدت 3 تا 6 روز کاری صادر و به آدرس ایمیل متقاضی ارسال می نماید. بنابراین، کافی است تا مسافر پرینت آن را تهیه و به همراه گذرنامه به افسر کنترل تحویل دهد.

+ بازدید از بی نظیر ترین دیدنی های دبی

+ سفر کوتاه مدت به دبی

+ راهنمای سفر به دبی

نحوه درخواست ویزای آنلاین

  • ابتدا وارد پورتال ویزای آنلاین شده و فرم مربوطه را پر کنید.
  • به فاصله 1 تا 4 ساعت پس از ارسال فرم فاکتور هزینه صدور ویزا آماده و به نشانی پست الکترونیکی که در فرم ذکر نموده اید، ارسال می گردد.
  • پس از واریز هزینه، ویزا حداکثر بین 3 تا 6 روز کاری صادر و به ایمیل متقاضی ارسال می گردد. البته امکان پیگیری شرایط درخواست به صورت آنلاین تا زمان صدور ویزا وجود دارد.

مدارک مورد احتیاج برای دریافت ویزای دبی

ویزای دبی به صورت برگه ای صادر می گردد و اجباری به الصاق عکس ندارد و برای دریافت آن ارائه مدارک زیر الزامی است؛

  • اسکن رنگی از کلیه صفحه های گذرنامه
  • چک ضمانت
  • تسویه کامل

مدت زمان اخذ ویزای دبی با مراجعه حضوری

ویزای دوبی به دو صورت عادی و اضطراری صادر می گردد. به طور معمول ویزای عادی در مدت 7 روز و ویزای اضطراری در مدت 3 روز کاری صادر می گردد. همچنین، مبنای محاسبه روز کاری جهت دریافت ویزا روز پس از دریافت مدارک خواهد بود.

سفارت امارات متحده عربی در تهران

نشانی: تهران، بلوار ایران زمین

تلفن: 42792000-021

پست الکترونیک: [email protected]

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول

به "از چه طریق میشود ویزای دبی گرفت ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از چه طریق میشود ویزای دبی گرفت ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید