اخبار اقتصادی

مسجد سید اصفهان در معرض تخریب واقع شده است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته و گزارشات بدست رسیده، مسجد سید اصفهان در معرض تخریب واقع شده است.

27 دی 1402

ترفندهای آبشارگردی

اگر اهل تجربه هیجان و علاقه مند به طبیعت هستید، این سفر خوراک خودتان و همه افراد ماجراجو است. شاید برای پرکردن اوقات فراغت، کنجکاوی یا حتی یک سرگرمی ساده این سفر را انتخاب کنید اما باز فرقی نمی کند باید اصول و قواعد آن را بدانید؛ چراکه آبشارگردی، قاعده...

5 شهریور 1402

هشدار بزرگ یک کارشناس به رشد تند قیمت مسکن

یک کارشناس بازار مسکن با ذکر این نکته که پرداخت وام 4 میلیارد تومانی مسکن فقط یک شوخی است، می گوید: تا زمانی که عایدی سرانه حقیقی و رشد مالی تغییر نکند، امکان اصلاح شرایط در حوزه مسکن وجود ندارد.

27 فروردین 1402

آکتور: موفقیت بزرگ در لیل فرانسه

با موفقیت سریال آکتور در جشنواره سریز مانیا، صنعت سریال سازی ایرانی با اعتماد به نفس بیشتری تولید خواهد کرد و بازار های جهانی راه را برای رونق این جریان فرهنگی - مالی ایرانی بیشتر باز می کند.

5 فروردین 1402

دستمزد کارگران امروز معین می گردد

سیصد و چهاردهمین جلسه شورای عالی کار امروز با حضور وزیرکار و سایر شرکای اجتماعی به منظور آنالیز بیشتر برای مشخص اندازه افزایش مزد کارگران تشکیل خواهد شد.

28 اسفند 1401

علی اف: آذربایجان و ترکیه نقش راهبردی در امنیت انرژی اروپا دارند

مهر نوشت: رئیس جمهور جمهوری آذربایجان مدعی شد که پروژه های مشترک آنکارا و باکو به ایجاد فضای با ثبات و امن در منطقه اوراسیا یاری می نمایند.

24 اسفند 1401

طرح نقش کسب و کارهای متمرکز بر مهارتهای سنتی و در پاسداشت و حفظ میراث ناملموس انجام شد

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار واصله، طرح نقش کسب و کارهای متمرکز بر مهارتهای سنتی و در پاسداشت و حفظ میراث ناملموس انجام شد.

8 اسفند 1401

راه اندازی خطوط وزوز در اروپا! ، احتیاج فوری به افزایش جمعیت این حشرات

همشهری آنلاین نوشت: اتحادیه اروپا در پی کاهش شدید تعداد زنبورها و حشرات گرده افشان در قاره سبز و بروز نگرانی ها درباره امنیت غذایی تصمیم گرفته است برای این معضل تدابیر جدی اتخاذ کند.

13 بهمن 1401

گردشگری داخلی چین در طول سال نو چینی افزایش یافت

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، گردشگری داخلی چین در طول سال نو چینی افزایش یافت.

13 بهمن 1401

برترین مقاصد برای سفر در ماه می و لذت سفری خانوادگی

اگر قصد سفر به آسیا در ماه می را دارید به احتمال زیاد نسبت به ماه های دیگر سال گزینه های خیلی خوبی پیش رویتان قرار گرفته است با این وجود بازهم در برنامه ریزی و انتخاب مقصد دقت کنید. اصلی ترین شهرها در جنوب شرقی آسیا مانند بانکوک (بانکوک) و سایگون(Saigon) به...

3 بهمن 1401

زیباترین فرودگاه های دنیا را بشناسید

فرودگاه چیزی فراتر از یک مرکز حمل و نقل است و نقش مهمی را در توسعه مالی ایفا می نمایند. هر پروازی که در فرودگاه انجام می گردد تعدادی مسافران و یا افرادی که برای بدرقه یا استقبال به فرودگاه می روند چندین ساعت را در سالن های انتظار و ترمینال های فرودگاه سپری...

18 آذر 1401

صدور هزار مجوز تولید مکمل از شهریور امسال

سرپرست اداره فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل از صدور حدود هزار مجوز تولید مکمل ها از سوی سازمان غذا و دارو از ابتدای شهریور امسال خبر داد.

29 آبان 1401

کدام در ورودی ترسناک تر است؟

تست خودشناسی؛ اگر فردی بتواند بر ترس های خود غلبه کند، در واقع می تواند شاد باشد.

24 آبان 1401

اروپا درباره ادغام اکتیویژن در مایکروسافت تحقیق می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اتحادیه اروپا پس از آنالیز اولیه اظهار داشت این معامله قدرت رقابت در چند حوزه به خصوص بازار رایانه های شخصی و کنسول های بازی و بعلاوه سرویس های بازی های ابر رایانشی را کاهش می دهد.

19 آبان 1401

ابلاغ الگوی تازه کشت به استان قزوین

جهادکشاورزی از ابلاغ الگوی نو کشت، به استان قزوین اطلاع داد.

12 آبان 1401

اندازه ذخایر آب سد های تهران به یک میلیون لیتر رسید

معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آبفا تهران گفت: میزان مصرف آب در تهران 41 هزار لیتر بر ثانیه و میزان ذخایر سدهای تهران یک میلیون لیتر است.

7 آبان 1401

کاهش بارش ها در شمال غرب و شمال شرق کشور

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا شدت بارش ها در شمال غرب و شمال شرق کشور کاهش خواهد یافت.

1 آبان 1401

تجربه سفر به دبی

سفر برای من تنها رسیدن و تماشا جاهای تماشای و سرگرمی کردن نیست. من سفر می کنم که از تمامی دغدغه هایم دور شوم، به هیچ کس و هیچ چیزی فکر نکنم. سفر یعنی رها شدن و رها شدن. برای من اینکه چطوری به مقصد برسم، مهم نیست اما برایم اهمیت دارد کجا و در چه هتلی اقامت...

21 مهر 1401

افزایش تردد وسائط نقلیه سنگین باری از پایانه های مرزی آذربایجان شرقی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از تردد بیش از 105 هزار دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری از پایانه های مرزی استان در شش ماه اول سال جاری اطلاع داد.

13 مهر 1401

لزوم جذب 100 درصد اعتبار های اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جذب 100 درصد اعتبار های اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی استان در روز های آینده تاکید کرد.

30 شهریور 1401
تعداد: (247)