مرکز آموزش فنی و حرفه ای فامنین به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فامنین با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

مرکز آموزش فنی و حرفه ای فامنین به بهره برداری رسید

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ شخصی اسماعیل، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، وهب مختاران مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در این مراسم گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای فامنین در زمینی به مساحت 2 هزار و 800 مترمربع و یکهزار و 400 مترمربع زیر بنا راه اندازی شد.

این مرکز با جذب 60 میلیارد ریال اعتبار در بخش ساختمان و تاسیسات و هشت میلیارد ریال در بخش تجهیزات که از کل مبلغ 12 میلیارد ریال با حمایت بنیاد برکت تأمین شده شروع به کار کرد.

مختاران با اشاره به اینکه این مرکز آموزشی 2 منظوره در دو طبقه با هشت کارگاه آموزشی به همراه قسمت اداری و سالن آزمون احداث شده است، ادامه داد: کارگاه های اتومکانیک، برق و کامپیوتر در طبقه اول مختص برادران و کارگاه های طراحی دوخت، صنایع دستی (مکرومه بافی)، صنایع چرم و نقشه کشی در طبقه دوم و مختص خواهران است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان توضیح داد: این آکادمی برای پنج مربی در قسمت خواهران، سه مربی در قسمت برادران و 2 نفر در کادر اداری ایجاد اشتغال نموده است.

افتتاح این مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای، مردم شهرستان فامنین را از مراجعه به سایر شهرستان ها برای دریافت خدمات آموزشی در رشته های نامبرده بی احتیاج می نماید.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان دارای 22 مرکز آموزش دولتی و 198 آکادمی خصوصی است.

شهرستان فامنین از توابع استان همدان و در شمال مرکز استان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مرکز آموزش فنی و حرفه ای فامنین به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز آموزش فنی و حرفه ای فامنین به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید