معمای کشف جسد مرد جوان روی پشت بام همسایه

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، پیدا شدن جسد مرد جوان روی پشت بام خانه همسایه پلیس را با معمای عجیبی روبه رو کرد.

معمای کشف جسد مرد جوان روی پشت بام همسایه

به گزارش ایران، شامگاه آدینه 6 مرداد، اهالی ساختمانی در منطقه تهرانپارس، متوجه صدای مهیبی در پشت بام خانه شان شدند. بدنبال صدا، همسایه ها راهی پشت بام شده و با جسد مرد جوانی روبرو شدند.

با کشف جسد، موضوع بلافاصله به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل و تحقیقات اولیه، هویت مرد 30 ساله به نام یاشار شناسایی و تعیین شد وی از ساکنان ساختمان کناری است. آنالیز ها حکایت از آن داشت که او شب حادثه تنها بوده و خانواده اش به میهمانی رفته بودند.

متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه از جسد اعلام کردند که آثار ضرب و جرحی روی بدن او دیده نمی گردد و از طرفی مرد جوان دچار برق گرفتگی شده است.

این در حالی بود که باز ماندن در های کولر روی پشت بام خانه یاشار و وسایل و تجهیزات تعمیر کولر که در کنار آن به چشم می خورد این فرضیه را بیان کرد که مرد جوان برای تعمیر کولر به پشت بام آمده، اما دچار برق گرفتگی شده و شدت برق گرفتگی به حدی بوده که او را به پشت بام خانه همسایه پرتاب نموده است.

بدین ترتیب با این احتمال جسد به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات بیشتر ادامه دارد.

منبع: فرارو

به "معمای کشف جسد مرد جوان روی پشت بام همسایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای کشف جسد مرد جوان روی پشت بام همسایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید