نقش 20 درصدی همیاران پلیس در کاهش آسیب دیدگی تصادفات

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، تهران (پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی بر نقش موثر همیاران پلیس در کاهش تصادفات خودرویی تاکید نمود.

نقش 20 درصدی همیاران پلیس در کاهش آسیب دیدگی تصادفات

عباس مهاجر در همایش آماده باش نوروزی همیاران پلیس، پلیس یاران نوجوان و فرهنگیاران ترافیک ضمن تبریک به همیاران پلیس برای قبول این مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: همیاران پلیس برای سنجش شایستگی عمومی جامعه، فرهنگ رانندگی و ترافیک و انضباط اجتماعی نمادهای خوبی هستند.

وی اضافه نمود: براساس پژوهشی که در بخش پلیس صورت گرفته است، نقش همیاران پلیس 20 درصد در کاهش آسیب دیدگی مردم در حوادث خودرویی موثر بوده است.

مهاجر خطاب به همیاران پلیس اعلام کرد: باید به پلیس یاری کنیم که نقش 11 میلیون دانش آموز دو برابر گردد و به خانواده خود قواعد هدایت رانندگی را با احترام گوشزد کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: اراده آموزش و پرورش براین است که در اجرای این طرح در کنار پلیس باشد باید در این طرح اقدامات آموزش و پرورش به یاری پلیس در کتب درسی و کارگاه های آموزشی و فرهنگ سازی در فضاهای پرورشی دیده گردد.

وی اضافه نمود: طبق پژوهشی در آموزش و پرورش 75 درصد بچه ها به نقش همیاران پلیس علاقه دارند.

ضمن درخواست از رئیس پلیس راهور ناجا اشاره نمود: سامانه ها و زیرساخت های مجازی راه اندازی و تامین گردد بعلاوه در فراوری محتواها به ما یاری گردد تا بتوان طرح همیاران پلیس را به خوبی اجرا و برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نقش 20 درصدی همیاران پلیس در کاهش آسیب دیدگی تصادفات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش 20 درصدی همیاران پلیس در کاهش آسیب دیدگی تصادفات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید