هرگز از این 5 رنگ در دکور منزل استفاده نکنید

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، خانه داری و تمیز نگه داشتن خانه به میزان کافی سخت هست، بنابراین لازم نیست با نقاشی دیوارها کاری کنید که خانه شما کثیف به نظر برسد.

هرگز از این 5 رنگ در دکور منزل استفاده نکنید

انتخابرنگدرست برای دکور منزل با ته رنگ و زمینه رنگی درست می تواند برترین راه حل شما برای این باشد که خانه شما تمیزتر باشد. با این مطلب از وبلاگ شخصی اسماعیل همراه باشید.

سفید گرم

اگر رنگ سفید با ته رنگ گرم همراه باشد می تواند کثیف به نظر برسد. به خصوص اگر نورپردازی منزل اشتباه باشد باعث می گردد که رنگ دیوار کثیف تر به نظر برسد. بنابراین به رنگ سفید دیوار هیچ ته رنگ گرمی اضافه نکنید.

رنگ زرد

انتخاب یک رنگ زرد درست کار سختی است. اگر خیلی روشن باشد درخشندگی زیادی دارد که ممکن است آزاردهنده باشد، اگر هم رنگ پریده باشد، کثیف به نظر می رسد. بسیاری از رنگ های زردی را بر روی دیوار می بینید که آرامش بخش هستند. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب هرگز پرده های منزل را اینگونه نصب نکنید! مراجعه کنید. بنابراین باید سعی کنید با یاری یک متخصص رنگ زرد درست را برای دیوار خانه انتخاب کنید.

رنگ بژ

برای انتخاب رنگ درست برای دکور منزل برای دیوارهای خانه از رنگ بژ یا خاکی متمایل به زرد یا سبز خودداری کنید، چرا که باعث می گردد فضای خانه کدر و گرفته به نظر برسد. در صورتی که می خواهید از رنگ بژ بهره ببرید، تن متمایل به خاکستری رنگ بژ، مناسب دیوارها، سقف و کف است.

سبز خیلی روشن

سبز خیلی روشن می تواند گاه حس اتاق مریض را بدهد یا چهره ها را رنگ پریده نشان دهد. به جای این که از سبز خیلی روشن بهره ببرید، یکی از جدیدترین ترندهای سبز را که هم در خانه های مدرن و هم در خانه های سنتی مجذوب کننده هستند، امتحان کنید و از ته مایه قهوه ای در رنگ سبز اجتناب کنید زیرا دکور خانه شما را زشت می نماید. برای اینکه خانه زیباتری داشته باشید به مطلب 7 وسیله ای که خانه شما را کوچک و زشت می نماید مراجعه کنید.

رنگ صورتی

رنگ صورتی مسئله ساز است. اگر خیلی روشن باشد، به شکل بدی شیرین است، اگر خیلی تیره باشد به نظر کثیف می رسد. اما به تازگی استفاده از صورتی خنثی ترند شده است. بنابراین یک رنگ صورتی درست برای دیوار می تواند انتخاب خوبی باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب آسان و سریع یک ساعت دیواری بسازید +ویدیو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هرگز از این 5 رنگ در دکور منزل استفاده نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز از این 5 رنگ در دکور منزل استفاده نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید