جدیدترین مدل های رنگ مو برای تابستان

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، رنگ کردن مو یکی از روش های معمول برای تغییر استایل و ایجاد تنوع در بین بانوان محسوب می گردد. لذا با فرا رسیدن فصل تابستان به معرفی جدیدترین مدل رنگ مو مناسب تابستان می پردازیم.

جدیدترین مدل های رنگ مو برای تابستان

وبلاگ شخصی اسماعیل | سرویس آرایش و زیبایی - علاوه بر رنگ مو های روشن مانند عسلی، نسکافه ای، زیتونی تابستان، شاهد بیشترین تنوع در رنگ مو های پاستلی هستیم، با استفاده از این رنگ ها و تکنیک های مختلف هایلایت و مش که در ادامه با چند نمونه از آن ها آشنا خواهیم شد استایلی متفاوت را در تابستان می توانید تجربه کنید. جدیدترین مدل رنگ مو به توضیح زیر است. برای مشاهده آ ن ها گزینه های زیر را انتخاب کنید:

  1. رنگ موی آمبره طلایی (رنگ طلایی در انتهای مو)
  2. رنگ موی رزگلد
  3. رنگ موی نقره ای دودی
  4. رنگ موی کاراملی شیرین
  5. رنگ موی مشکی با آمبره قهوه ای-صورتی
  6. آمبره صورتی
  7. آمبره روشن
  8. رنگ موی قرمز آتشین
  9. رنگ موی بنفش روشن و لوندر
  10. رنگ موی صورتی

1. رنگ موی آمبره طلایی (رنگ طلایی در انتهای مو)

اگر مو های فر یا حالت دار دارید و از صاف کردن مو ها خسته شده اید، آمبره طلایی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. ریشه مو ها را تیره نگه دارید و انتهای مو ها را همانند تصویر فوق به رنگ طلایی در بیاورید.

2. رنگ موی رزگلد

اگر نمی توانید بین رنگ بلوند و قرمز تنها یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ موی رزگلد می باشد. برای داشتن استایلی خاص، تناژ های مختلفی از رنگ بلوند و قرمز را با یکدیگر مخلوط نموده و طیف های مختلف رزگلد از تیره تا روشن را بدست بیاورید. رنگ موی رزگلد برای خانم های با رنگ پوست تیره و برنز فوق العاده خواهد بود.

3. رنگ موی نقره ای دودی

اگر تار های سفید بین موهایتان پدیدار شده، رنگ موی نقره ای دودی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. توصیه وبلاگ شخصی اسماعیل به شما این است که با انتخاب این مدل رنگ مو حتما از رژ لب های رنگی استفاده کنید. نقره ای دودی یکی از جدیدترین مدل رنگ مو های مدرن است.

4. رنگ موی کاراملی شیرین

کاراملی شیرین به رنگ مویی گفته می گردد که کمی روشن تر از رنگ موی کاراملی معمولی است. اگر اغلب از رنگ موی بلوند معمولی استفاده می کنید سال جاری رنگ موی کاراملی شیرین را انتخاب کنید تا هم رنگ موی روشن داشته باشید هم در ظاهر خود تا حدودی تغییر ایجاد کنید. از این رنگ می توانید به عنوان هایلایت بین مو ها نیز استفاده کنید.

5. رنگ موی مشکی با آمبره قهوه ای-صورتی

این مدل رنگ مو برای خانم هایی که مو های تیره دارند و می خواهند هایلایتی متفاوت و متنوع در آن ایجاد نمایند پیشنهاد می گردد. آمبره قهوه ای-صورتی در لابه لای مو های مشکی و فقط پایین مو اعمال می گردد و در میان رنگ موی تیره به زیبایی خودش را نشان می دهد.

6. آمبره صورتی

یکی دیگر از ایده ها برای داشتن رنگ موی تابستانی جذاب و متفاوت، داشتن چند رنگ از یک خانواده رنگ در پایین مو است. از رنگ های متنوع صورتی برای پایین مو استفاده کنید. هر چه مو بلندتر باشد، این مدل رنگ مو زیباتر جلوه خواهد نمود. با آمبره صورتی متفاوت ترین و جدیدترین مدل رنگ مو را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

7. آمبره روشن

این مدل رنگ از ریشه تا نیمی از مو مشکی تیره و سپس به سمت رنگ بلوند روشن تغییر رنگ می دهد. این تغییر رنگ تیره به روشن اگر به درستی انجام گردد و خطی بین رنگ تیره بالا و روشن پایین ایجاد نگردد، جذاب و زیبا خواهد بود.

8. رنگ موی قرمز آتشین

برای رسیدن به این رنگ، دنبال رنگی بین قهوه ای روشن و مسی بگردید، و یا این دو را با هم ترکیب کنید. در کاتالوگ های برند های معتبر رنگ مو، متناسب با فصل این رنگ را پیدا خواهید کرد.

9. رنگ موی بنفش روشن و لوندر

همان طور که گفتیم رنگ مو های پاستلی سال جاری بسیار ترند شده اند. این رنگ مو ها در ترکیب خود علاوه بر رنگ اصلی از رنگ سفید نیز استفاده می گردد. توصیه وبلاگ شخصی اسماعیل به شما این است که اگر رنگ پوست سبزه، برنزه و یا گندمی دارید از تناژ های تیره تر بنفش، و اگر پوستی روشن دارید می توانید از تناژ های روشن تر یاسی استفاده کنید.

ترکیب یاسی با هایلایت های صورتی و استایل موی یونیکرن بویژه از ترند های تابستان است.

10. رنگ موی صورتی

اگر برای انتخاب رنگ موی بنفش روشن شک داشتید، بی شک نمی توانید در برابر رنگ صورتی پاستلی تاب بیاورید! رنگ موی صورتی پاستلی در تناژ های مختلف صورتی آبنباتی، صورتی بادکنکی و ... یکی از رنگ های پرطرفدار برای فصل تابستان است. این رنگ با مو های بافته شده و حالت دار استایل زیبایی را برای شما ایجاد خواهد نمود. همچنین ترکیب این رنگ با هایلایت های بنفش و آبی پاستلی را استایلی متفاوت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در نظر داشته باشید که تغییر جذاب است و داشتن جدیدترین مدل رنگ مو هیجان انگیز! اما این رنگ های متفاوت احتیاج به رسیدگی بیشتری خواهند داشت. تا جایی که امکان دارد برای داشتن این رنگ ها از آرایشگر حرفه ای یاری بگیرید.

منبع: setare.com

به "جدیدترین مدل های رنگ مو برای تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل های رنگ مو برای تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید