هشدار اپل به کاربران درباره ایرادات iOS 15

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، ایرادات متعدد iOS 15 به ویژه در بخش بلوتوث باعث شد تا اپل نسبت به این به روز رسانی خود هشداری صادر کند.

هشدار اپل به کاربران درباره ایرادات iOS 15

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، به نقل از alkuwaityah، همانطور که اپل گفت، به روز رسانی سیستم iOS 15 امیدوارکننده نبود، زیرا خطا های زیادی ظاهر شد که بعضی از آنها بسیار خطرناک بودند. سپتامبر گذشته، اپل سیستم عامل نوی را برای آیفون ها و آیپد ها به نام iOS 15 معرفی کرد که در آن موقع اعلام شد که اتوماتیک است و دارای مزایای بزرگی از جمله حفاظت از حریم خصوصی پیشرفته است.

اما کمتر از 3 ماه، نقص هایی در این سیستم عامل ظاهر شدند. فوربس بیان کرد که آیفون هشدار نوی به میلیون ها کاربر ارسال نموده است. به نظر می رسد این اخطار در قالب درخواست به روز رسانی سیستم عامل بدون اشاره به مشکل به دست کاربران رسیده است. در صفحه بازخورد در وب سایت رسمی اپل، کاربران در خصوص این مشکل صحبت کردند. یکی از آنها گفت که تماس تلفنی که در ماشین به وسیله بلوتوث به وسیله iPhone 13 برقرار می کرد، 2 تا 8 دقیقه پس از آغاز تماس قطع شد.

وب سایت فنی 9to5mac مسائل ناشی از سیستم عامل نو مانند مسائل بلوتوث بی سیم در خودرو ها را رصد کرد. به نظر می رسد که این مشکل عمدتاً بر روی دستگاه های آیفون 12 و آیفون 13 تأثیر می گذارد و این مشکل در بسیاری از خودرو های معروف مانند BMW، Audi، Hyundai، Toyota و دیگران وجود دارد. فوربس گفت اپل به طور علنی وجود این مشکل را تایید ننموده و راهکار یا جایگزینی برای این مشکل ارائه ننموده است. کارشناسان در نظر داشتند که با فروش بیش از 100 میلیون گوشی از مدل های آیفون 12، علاوه بر فروش آیفون 13 فشار بر اپل برای حل مشکل بیشتر می گردد.

هدف سیستم عامل iOS 15 بهبود کیفیت تماس ها و خلاص شدن از شر مزاحمت هایی بود که منجر به قطع تماس می شدند، اما موضوع نتیجه معکوس داشت. فوربس گفته که تعدادی از کاربران آیفون 13 قبلاً این مشکل را گزارش نموده بودند و از همان لحظه راه اندازی سیستم عامل نو آن را تجربه نموده بودند که نشان دهنده نقص در این دستگاه ها است. این اتفاق چند هفته پس از آن رخ داد که این شرکت آمریکایی دامنه فراخوان تعدادی از تلفن های iPhone 12 را به علت مسائل صوتی توسعه داد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هشدار اپل به کاربران درباره ایرادات iOS 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اپل به کاربران درباره ایرادات iOS 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید