پرسپولیس در جمع 100 باشگاه برتر جهان نهاده شد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در رده بندی قبلی در رتبه 101 قرار گرفته بود دوباره به جمع صدتایی ها برگشت و توانست به رده نود و هفتم جهان بازگردد.

پرسپولیس در جمع 100 باشگاه برتر جهان نهاده شد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، بر اساس جدیدترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان، پرسپولیس همچنان در رتبه نخست ایران و چهارم آسیا قرار گرفته است.

سرخپوشان پایتخت با 1615 امتیاز و با 5 پله صعود در رتبه 97 جهان و بالاتر از تیم های فاینورد و فیورنتینا قرار گرفته اند.

باشگاه استقلال تهران نیز با 1528 امتیاز یک پله در آسیا سقوط کرد و در صندلی سیزدهم ایستاد. این تیم در مجموع نیز 17 پله سقوط کرد و در رده 231 جهان ایستاد. استقلال از باشگاه هایی مثل کاشیما، ایبار، نیس و وردربرمن بالاتر قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، سپاهان با 1501 امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهانی با 6 پله صعود نسبت به هفته قبل در رتبه 289 جهان جای گرفتند و بدون تغییر همچنان در رتبه 17 قاره کهن قرار دارند.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد، پدیده، ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه های چهارم تا هشتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا، صندلی 5 تیم اول تغییری نکرده و مانند رده بندی پیشین کاوازاکی ژاپن با 1662 امتیاز صدرنشین است.

جونبوک موتورز کره جنوبی نیز با 1628 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. تیم الهلال عربستان حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با 1622 امتیاز در رتبه سوم جای گرفته است. پس از پرسپولیس تیم الدحیل قطر با 1602 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است.

در رده بندی جهانی نیز صندلی 4 تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با 2050 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با 2046 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است.

اینترمیلان با 1941 امتیاز همچنان رتبه سوم را در اختیار دارد. رئال مادرید با 1931 امتیاز و 3 پله صعود در رتبه چهارم ایستاده است.

چلسی نیز با 1900 امتیاز و یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم قرار گرفته است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اینترمیلان

رئال مادرید

چلسی

بارسلونا

لیورپول

پاری سن ژرمن

آتالانتا

آژاکس

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: جام جم آنلاین

به "پرسپولیس در جمع 100 باشگاه برتر جهان نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در جمع 100 باشگاه برتر جهان نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید