100 والیبالیست دختر را به اردوهای انتخابی دعوت می کنیم

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، فاطمه شعبان خمسه درباره برنامه های آماده سازی این تیم، گفت: در مدت باقی مانده از سال 98، سه اردوی انتخابی برگزار و حدود 100 بازیکن را دعوت می کنیم تا از نظر آمادگی جسمانی و فنی، ارزیابی شوند.

100 والیبالیست دختر را به اردوهای انتخابی دعوت می کنیم

خمسه با بیان اینکه هر اردوی انتخابی به مدت چهار روز برگزار خواهد شد، توضیح داد: 8 تا 12 اسفندماه نخستین اردوی انتخابی برگزار می گردد و 15 تا 19 و 20 تا 24 اسفند نیز زمان دو اردوی دیگر خواهد بود.

وی تاکید نمود: سیاست فدراسیون این است که نسبت به هیچ بازیکن مستعدی در این رده سنی حتی در دورترین نقاط کشور غفلت نگردد و اگر بازیکنی در هیچ باشگاهی فعالیت نمی کند و مربی نیز ندارد، باید دعوت گردد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ادامه داد: نتایج المپیاد استعدادهای برتر، نفرات شرکت نماینده در مسابقات قهرمانی کشور و بازیکنان تیم های شرکت نماینده در لیگ برتر نوجوانان و حتی نوجوانانی که در سوپر لیگ بازی می نمایند، ملاک دعوت بازیکنان به اردوهای انتخابی است.

خمسه درباره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا که شهریور ماه سال آینده در تایلند برگزار می گردد و ارزیابی تیم های شرکت نماینده، گفت: بازیکنان تیم های شرکت نماینده در رده سنی نوجوانان، ناشناخته هستند زیرا برای نخستین بار در میادین مهم شرکت می نمایند، بنابر این نمی توان از تیم ها و بازیکنان شناختی داشت.

وی گفت: کوشش ما برای ارتقای صندلی والیبال نوجوانان ایران است و باید برای رسیدن به این هدف، زیرساخت ها را آماده کنیم. کار با نوجوانان سخت است چون کار پایه است، اما تمام کوشش خود را خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "100 والیبالیست دختر را به اردوهای انتخابی دعوت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 والیبالیست دختر را به اردوهای انتخابی دعوت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید