5 مقصد بی نظیر برای سفرهای تابستانی

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، اگر می خواهید در فصل تابستان سفر کنید، یکی از راه های اقامت در مقصد مورد نظر، کمپ در دل طبیعت است که اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

5 مقصد بی نظیر برای سفرهای تابستانی

اگر می خواهید با فرا رسیدن تعطیلات تابستانی به سفر بروید باید به گرمای هوای شهر مورد نظر توجه کنید. بنابراین باید مقاصدی را انتخاب کنید که هوای آن معتدل باشد؛ سفر در دل طبیعت و فصل تابستان یکی از راه های اقامت در مقصد مورد نظر است که لذت دو چندانی به شما می دهد. با وبلاگ شخصی اسماعیل همراه باشید تا 5 مکان سرسبز کمپ تابستانی را بشناسید.

دریاچه لزور

دریاچه لزور نزدیک تهران است و با عبور از دامنه کوه البرز به آن می رسید. اگر می خواهید به این دریاچه سفر کنید پیشنهاد ما به شما فصل تابستان است زیرا هوای این منطقه مناسب بوده و به راحتی می توانید از میان آب رودخانه عبور کنید. برای اینکه به این منطقه بروید، بهتر است بدانید که سرویس بهداشتی در آنجا وجود دارد و به علت سردی شب باید کیسه خواب همراه خود بیاورید.

روستای پراچان با آبشار و منظره ها بی نظیر

روستای پراچان در شهر طالقان قرار گرفته است و بهار و تابستان برترین زمان برای سفر به این منطقه است. راستا کلاردشت یکی از راستاهای مجذوب کننده این روستا است که می توانید به مدت یک تا دو روز در آن اقامت کنید. برای سفر به روستای پراچان باید از چادر کوهنوردی استفاده کنید زیرا این منطقه بادخیز است.

شهرستانک؛ ییلاقی نزدیک تهران

اگر در تهران زندگی می کنید و می خواهید یک مکان سرسبز تابستانی و سفر یک روزه داشته باشید شهرستانک برترین گزینه برای شماست. این روستا در 70 کیلومتری تهران قرار گرفته است و شما می توانید در فصل بهار، تابستان و پاییز به این منطقه سفر کنید. کاخ ناصری، کتیبه ناصری، قلعه دزدبند، تپه شنستون، چشمه گل گیله، درخت سرو اورس از مکان های تماشای این منطقه به شمار می رود.

دشت دریوک با آبشار طبقاتی و آب گرم

دشت دریوک در جاده هراز و به فاصله 3 ساعت از تهران قرار گرفته است. اگر فصل تابستان و بهار به این منطقه سفر کنید می توانید از آب آن استفاده کنید و آب تنی کنید. دریوک دارای آبشار طبقاتی و آب گرم در منطقه است، بنابراین پیشنهاد می کنیم که لباس اضافه همراه خود داشته باشید.

روستای افجه با طبیعتی بکر

روستای افجه در لواسان واقع شده و به علت شیب زیادی که دارد، طبیعت بکر آن حفظ شده است. افجه دارای طبیعتی فوق العاده و زیبا است که محل مناسبی را برای کمپینگ ایجاد نموده است. این منطقه بادخیز است بنابراین بهتر است که لباس مناسب کوهنوردی و طبیعت گردی همراه خود ببرید.

وسایلی که هنگام کمپینگ باید همراه خود ببرید

ابتدا آب و هوای مکانی را که قصد سفر به آن دارید بسنجید و متناسب با آن لوازم ضروری مانند کیسه خواب، چادر کوهنوردی، کفش مناسب، لباس گرم یا نخی، هدلایت کوهنوردی، چراغ کمپینگ، ظروف کمپینگ مناسب را همراه خود ببرید. بعلاوه اگر دوست دارید آرامش داشته باشید بهتر است که تخت آویز طبیعت گردی را همراه داشته باشید. برای تماشا جاذبه های داخل ایران، مطلب لاهیجان، عروس شهرهای گیلان را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری کوچه رنگی تهران کجاست؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "5 مقصد بی نظیر برای سفرهای تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مقصد بی نظیر برای سفرهای تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید