اخبار مجلس

جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان چیست؟

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس صبح امروز از لایحه ارتقاء امنیت زنان در مقابل سوء رفتار رونمایی کرد.

20 بهمن 1401

حضور 20 جنگنده و 5 کشتی چینی در اطراف تنگه تایوان

وزارت دفاع تایوان از روئیت 20 جنگنده و 5 کشتی چینی در اطراف مرزهای خود خبر داده است.

29 شهریور 1401

هشدار سنگاپور درباره اشتباه محاسباتی آمریکا درمورد چین

نخست وزیر سنگاپور درمورد خطر اشتباه محاسباتی آمریکا درباره تنگه تایوان و تنش با چین هشدار داد.

18 مرداد 1401

برای حل مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی باید یک کار اساسی و بنیادین انجام داد

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، برای حل مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی باید یک کار اساسی و بنیادین انجام داد.

10 مرداد 1401

اساسنامه صندوق ملی مسکن در هیات دولت به تصویب رسید

تهران (پانا) - دولت در اجرای تکلیف قانونی مقرر در تبصره (2) ماده (3) قانون جهش فراوری مسکن با هدف حل معضل مسکن، اساسنامه صندوق ملی مسکن را به تصویب رساند.

7 تیر 1401

واکنش ساعی به اظهارات علیرضا دبیر و احتمال حضور خواهرش در تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، هادی ساعی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری فدراسیون تکواندو در پی میزبانی ایران در مسابقات جام ریاست اتحادیه جهانی شرکت کرد. در این نشست که از ساعت 17 در فدراسیون تکواندو شروع شد، ساعی درباره مسائل اقتصادی، انتخاب کادر فنی تیم های ملی،...

25 خرداد 1401

کاهش 60 تا 70 درصدی صدور پروانه ساختمانی در تهران

تهران (پانا) - معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت که صدور پروانه ساختمانی در تهران در یک فرایند 5 تا 6 ساله حدود 60 تا 70 درصد کاهش یافته است.

7 اسفند 1400

هیچ گونه بهانه و دلیلی برای عدم اسقاط ناوگان فرسوده پذیرفتنی نیست

تهران (پانا) - نظر سازمان حفاظت محیط زیست درباره درخواست خودروسازان و موتورسیکلت سازان برای عدم اجرای آیین نامه فنی ماده 2 قانون هوای پاک درباره الزام اسقاط به ازای شماره گذاری وسایل نقلیه نو، اعلام شد.

25 بهمن 1400

30 درصد از حق پخش تلویزیون به وزارت ورزش رسید

به گزارش خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز با حضور در صحن مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال 1401 را تحویل نمایندگان داد تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

3 بهمن 1400

راه رئیسعلی دلواری در ایستادگی مقابل متجاوزان ادامه دارد

تهران (پانا) - رئیس جمهور با تاکید بر اینکه راه رئیسعلی دلواری در مقاومت و ایستادگی مقابل متجاوزان بیگانه همچنان ادامه دارد، گفت شهدای عالیقدری که مردم این خطه تقدیم انقلاب اسلامی کردند، نشان دهنده آن است که مقاومت، دشمن شناسی و دشمن ستیزی همواره در...

2 آبان 1400

17 مهر؛ آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

تهران (پانا) - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان 1400 را روز شنبه 17 مهرماه بیان کرد.

25 مهر 1400

ابتکار: با تعلل مجلس فرصت لایحه حمایت از زنان از دست می رود

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه نزدیک به سه ماه و نیم از ارسال لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت به مجلس شورای اسلامی می گذرد، گفت این لایحه همچنان معطل مانده و با تعلل مجلس بیم آن می رود که فرصت لایحه حمایت از زنان...

9 خرداد 1400

هشدار محسن هاشمی نسبت به تعداد بالای فوتی های کرونا در تهران

خبرنگاران : رییس شورای شهر تهران با تاکید بر شرایط حاد کرونایی در شهر تهران از نزدیک شدن تعداد فوتی های این شهر به حدود 100 نفر اطلاع داد.

15 اردیبهشت 1400

متولدین 1400، یک میلیون تومان سهام بورس می گیرند

تهران (پانا) - نمایندگان به دولت تکلیف کردند 1 میلیون تومان را صرفاً برای خرید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس به نام فرزندان متولد 1400 اختصاص دهد.

27 فروردین 1400

صدور پروانه فعالیت جمعیت اصلاح اسلامی استان تهران

دبیرکل کمیسیون ماده 10 احزاب تاکید کرد در جلسه امروز کمیسیون مقرر شد جبهه های حزبی که دارای عنوان مشابه هستند تا رفع ابهام با عنوان مورد تقاضا فعالیت نداشته باشند.

24 اسفند 1399

توسعه صادرات استان زنجان با شناسایی ظرفیت های خالی تولید

شصتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد. علی یگانه فرد، رئیس اتاق زنجان در این جلسه گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان نهایت تلاش خود را برای شناسایی ظرفیت های خالی تولید و توسعه صادرات استان...

17 بهمن 1399

شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور ارشد از سه شنبه

تهران (پانا) - مهلت ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد سال 99 از 25 آذر ماه امسال شروع می گردد.

7 بهمن 1399

شروع تکمیل ظرفیت برای دستیاری پزشکی، ظرفیت 600 نفری پذیرش

داوطلبان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که مجاز به انتخاب رشته محل شده اند (اعم از پذیرفته شدگان و مردودین) می توانند از 22 تا 25 آذرماه 96 با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی، رشته محل خود را انتخاب نمایند.

10 دی 1399

ارائه 6 بسته حمایت بیمه ای برای دانش بنیان ها

شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه 6 بسته بیمه ای برای پوشش ریسک دارایی شرکت های دانش بنیان و محصولات آنها خبر داد.

25 آذر 1399

خبرنگاران نماینده مجلس: همدلی و اتحاد رمز موفقیت کشور در برابر مسائل است

مراغه - خبرنگاران - نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و اتحاد رمز موفقیت کشور در برابر مسائل بوده و زمینه ساز نابودی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

31 شهریور 1399
تعداد: (29)