اپلیکیشن نو Tinkerstellar آیپد به شما یاری می نماید برنامه نویسی پایتون را آغاز کنید

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، اپلیکیشن Swift Playgrounds اپل یک روش عالی برای آموزش برنامه نویسی در Swift با دستگاه های آیپد است اما چندین زبان برنامه نویسی دیگر هم وجود دارند که شاید کاربران بخواهند آن ها را یاد بگیرند.

اپلیکیشن نو Tinkerstellar آیپد به شما یاری می نماید برنامه نویسی پایتون را آغاز کنید

یک توسعه دهنده اپل به نام Alex Staravoitau اپلیکیشن جدیدی به نام Tinkerstellar برای آغاز یادگیری برنامه نویسی پایتون ساخته است. همان طور که خود این توسعه دهنده می گوید؛ اپلیکیشن Tinkerstellar از برنامه Swift Playground الهام گیری نموده است اما دارای درس هایی برای یادگیری پایتون، یادگیری ماشینی، تجزیه و تحلیل داده ها و سایر زمینه های علوم محاسباتی است. برترین بخش این اپ، آموزش های ساده و بصری آن است.

هنگامی که یک درس را انتخاب می کنید؛ یک مقدمه سریع برای درک بهتر اصول اولیه آن زبان وجود دارد و بعد به جای اینکه فقط بحث های تئوری مطرح گردد؛ نمونه کدهای عملی ارائه نموده که می توان آن ها را در هر زمان تغییر داد و اجرا کرد. نتایج دقیقا در زیر کدها به نمایش درمی آیند تا کاربر عمیقا بفهمد هر دستوری در این زبان برنامه نویسی چه کار می نماید.

از آن جایی که اپلیکیشن Tinkerstellar برای توسعه دهندگان تازه کار طراحی شده است؛ احتیاجی به راه اندازی یک محیط مجزا یا اتصال به شبکه برای اجرای کدها و شبیه سازها نیست و همه چیز به طور محلی اجرا می گردد.

شما در برنامه Tinkerstellar با چیدن و سرهم کردن کدها، برنامه نویسی پایتون یاد می گیرید. چیزی که سرهم بندی کردید هم ابزارهای استاندارد صنعتی واقعی، داده های دنیای واقعی، کتابخانه ها و API واقعی هستند. شما احتیاجی به شبیه سازها یا باز کردن محیط های تست و پیکربندی کدها ندارید؛ احتیاجی به اجرای کدها روی یک شبکه یا استفاده از مجموعه داده های فرضی نیست. همه کدها مستقیما روی دستگاه شما اجرا می شوند و هرچیزی که مورد احتیاج شما است؛ پیش از نصب آماده شده است.

شما فقط باید این آزمایشگاه را دانلود و آماده تست کدها و حل مسئله دنیای واقعی علوم محاسباتی با دستکاری این کدها شوید.

اگر یک دستگاه آیپد اپل دارید و می خواهید قابلیت های برنامه نویسی و توسعه دهنده گی خود را گسترس دهید؛ اپلیکیشن Tinkerstellar قطعا به درد شما می خورد و دانلود و نصب آن برایتان لازم است. این اپلیکیشن را می توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید. لازم به ذکر است که این برنامه با هر مدل آیپد دارای سیستم عامل iPadOS 14 و بالاتر کار می نماید.

برای مطالعه و دریافت جزئیات بیشتر درباره این اپ می توانید به وب سایت توسعه دهنده Tinkerstellar سری بزنید.

منبع: یک پزشک

به "اپلیکیشن نو Tinkerstellar آیپد به شما یاری می نماید برنامه نویسی پایتون را آغاز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن نو Tinkerstellar آیپد به شما یاری می نماید برنامه نویسی پایتون را آغاز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید