نرم افزار و اپلیکیشن

طمع بر سر حکمرانی، اندیویا را به چالش کشید!

اندیویا که یکی از بزرگترین های دنیای فناوری است، موردتوجه شرکت های بزرگ قرار گرفته است و غول های فناوری درحال تلاش برای ازبین بردن مزیت های نرم افزاری هستند که به انویدیا کمک کرده تا بر بازار هوش مصنوعی تسلط پیدا کند.

8 فروردین 1403

شیائومی 13 پرو در مقابل گلکسی S23 اولترا؛ برترین پرچم دار اندروید کدام است؟مقایسه گلکسی S23 اولترا با شیائومی 13 پرو

در این مطلب به مقایسه دو گوشی فوق العاده قدرتمند و مجذوب کننده یعنی گلکسی S23 اولترا با شیائومی 13 پرو می پردازیم تا ببینیم کدام پرچم دار ارزش خرید و کیفیت بیشتری دارد.

16 فروردین 1402

اروپا درباره ادغام اکتیویژن در مایکروسافت تحقیق می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اتحادیه اروپا پس از آنالیز اولیه اظهار داشت این معامله قدرت رقابت در چند حوزه به خصوص بازار رایانه های شخصی و کنسول های بازی و بعلاوه سرویس های بازی های ابر رایانشی را کاهش می دهد.

19 آبان 1401

چطور از گوگل مپ آفلاین استفاده کنم؟

برای پیدا کردن مسیری تازه و رفتن به جایی که نمی شناسید چکار می کنید؟ از کسی می پرسید یا از اپلیکیشن های موقعیت یابی استفاده می کنید که معروف ترینش گوگل مپ است. اما اگر اینترنت نداشته باشید یا در نقطه کوری باشید که نمی توانید از اینترنت بهره ببرید، آنوقت...

23 شهریور 1401

فروش پلی استیشن 5 به 20 میلیون دستگاه رسید؛ افزایش فرایند فراوری در سال آینده

طبق اعلام رسمی شرکت تفریح های تعاملی سونی، کنسول پلی استیشن 5 پیروز شده بیش از 20 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. این شرکت بعلاوه وعده داده که در 6 ماه آینده کوشش های خود را برای فراوری کنسول پلی استیشن 5 به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

22 تیر 1401

5 چیز که دوست داریم در گوشی های 2022 سونی ببینیم

2021 در مجموع سال بدی برای بخش موبایل سونی نبود. این شرکت برای اولین بار از سال 2017 در بازار موبایل به سوددهی رسید و به نظر می رسد تمرکز این شرکت روی ساخت گوشی های گران قیمت استراتژی موفقی برای سونی بوده است. در این سال برخی از گوشی های این شرکت ژاپنی در نقد...

7 اردیبهشت 1401

اپلیکیشن نو Tinkerstellar آیپد به شما یاری می نماید برنامه نویسی پایتون را آغاز کنید

اپلیکیشن Swift Playgrounds اپل یک روش عالی برای آموزش برنامه نویسی در Swift با دستگاه های آیپد است اما چندین زبان برنامه نویسی دیگر هم وجود دارند که شاید کاربران بخواهند آن ها را یاد بگیرند.

6 اردیبهشت 1401

برنامه ها و اهداف انستیتو بین المللی کشتی تشریح شد

به گزارش خبرنگاران، ناصر نوربخش سرپرست انستیتو کشتی با تشریح برنامه ها و اهداف این انستیتو در مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی گفت: حدود 4 ماه است که در انستیتو حضور دارم و در این مدت برگزاری 30 کلاس آموزشی را در زمینه داوری، مربیگری و بانوان در دست اقدام داریم...

3 اردیبهشت 1401

گردشگری مدرن (بخش اول)

نگاهی مدرن به صنعت گردشگریاگر یک گردشگر حرفه ای هستید باید وسایل و تجهیزاتی که در سفر به همراه دارید نیز حرفه ای و مدرن باشد. در عصر پیشرفت های تکنولوژی، ظهور تلفن های هوشمند و وسایل الکترونیک دیگر، گردشگری شکل دیگری به خود گرفته است. اگر خود را به خوبی...

16 اسفند 1400

جلوگیری از بروز خسارت 70 میلیارد ریالی به صنعت برق

800 میلیون تومان اعتبار جهت پیشگیری از بروز خسارت 70 میلیارد ریالی به صنعت برق و بیت المال اختصاص یافت.

14 بهمن 1400

گوگل تراشه تنسور را با تمرکز روی هوش مصنوعی رونمایی کرد

گوگل دقایقی پیش در رویداد رونمایی از گوشی های پیکسل از تراشه تنسور رونمایی کرد. تراشه ای که قدرت سخت افزاری بسیار بالایی دارد و می تواند پیکسل های سری 6 را در رقابت با برترین های بازار سربلند نگه دارد.

26 آبان 1400

برای جبران کم آبی بدن، این 5 خطای رایج را مرتکب نشوید!

تصور این که تامین مایعات مورد احتیاج بدن، تنها به وسیله آب و سایر نوشیدنی ها امکان پذیر است، واقعیت ندارد. در عین حال رایج ترین خطاها هنگام جبران کم آبی بدن از این قرارند:

17 مهر 1400

رژیم دیجیتالی بگیرید! راه هایی برای مدیریت وقت گذرانی با موبایل

دورهمی های خانوادگی و محبت آمیز خود را به یاد آورید: بسه دیگه، نیامدیم که هر کدوم تو گوشی خودمون باشیم. و چقدر این جمله برای همه ما آشناست. شکایت و گله ما در رابطه با مهمان هایی که همواره سرشان گرم گوشی موبایلشان است ماجرایی است که همواره موضوع صحبت مهمانی...

16 مهر 1400

مس افکت بعدی مثل سه گانه اصلی روی موتورپایه آنریل انجین ساخته خواهد شد

شرکت الکترونیک آرتز مدت هاست از موتور بازی سازی فراست بایت (Frosbite) برای فراوری آثار متنوع خود استفاده می نماید. بازی های متنوعی مانند فیفا و بتلفیلد، به وسیله همین موتور با قابلیت تخریب پذیری بالا ساخته می شوند و به نظر می رسد که این فرایند با ساخت شماره...

19 شهریور 1400

رقیب فیفا و پرو وارد می گردد؛ آیا UFL سومین بازی عظیم فوتبال است؟

در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام، شرکت استرایکرز (Strikerz) یک بازی فوتبالی نو با نام UFL معرفی کرد تا دو مجموعه بازی FIFA و PES (که حال به eFootball تبدیل شده است) رقیب تازه نفسی پیدا نمایند.

11 شهریور 1400

بررسی مودم VDSL تی پی لینک Archer VR2100: پرچم داری دوست داشتنی و همه چیز تمام برای خانه

پس از عرضه پیروز مودم های تی پی لینک VR400 و VR600 و VR900 در بازار ایران، حالا مودم VR2100 سر زبان ها افتاده است. تی پی لینک این مودم را اوایل سال 2020 معرفی و وارد بازارهای جهانی کرده است.

14 مرداد 1400

چرا یک مکان ساکت دومین فیلم بزرگی است که از لست آو آس کپی می نماید؟

یک مکان ساکت (A Quiet Place) بعد از فیلم لوگان، دومین پروژه ی سینمایی است که از بازی ویدیویی The Last of Us تقلید می نماید.

17 تیر 1400

چند نکته ساده برای پیشگیری از سرقت تلفن همراه و دیگر وسایل

با مد نظر قرار دادن چند نکته ساده اما کاربردی می توان از سرقت تلفن همراه و دیگر وسایل در معابر عمومی پیشگیری کنیم.

9 تیر 1400

نحوه دریافت کد شهاب در بانک ملی ایران

مشتریان بانک ملی ایران می توانند با مراجعه به سایت رسمی این بانک یا به وسیله بازوی اپلیکیشن بله، به راحتی کد شهاب خود را استعلام بگیرند.

17 اردیبهشت 1400

خبرنگاران 72 نفر برای نشستن بر کرسی مجلس شهری در شیراز نام نویسی کردند

شیراز-خبرنگاران-به گفته فرماندار شیراز تا پایان وقت ثبت نام دومین روز نام نویسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر شیراز 72 نفر برای نشستن بر کرسی مجلس شهری ثبت نام کرده اند.

19 فروردین 1400
تعداد: (29)