خبرنگاران ایجاد نشاط در جامعه موجب افزایش مشارکت انتخاباتی می گردد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ایجاد نشاط و امید در جامعه زمینه مشارکت حداکثری مردم را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم می نماید.

خبرنگاران ایجاد نشاط در جامعه موجب افزایش مشارکت انتخاباتی می گردد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل احمد حسین فتایی روز یکشنبه در ملاقات با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان ضمن تقدیر از عملکرد وبلاگ شخصی اسماعیل در سال گذشته و انعکاس اخبار فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر اضافه کرد: ایجاد امید و نشاط اجتماعی مهم ترین وظیفه رسانه های استان در ماه های ابتدایی سال 1400 است که زمینه ساز افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم تبیین و انعکاس خدمات دولت در ماه های پایانی خدمت گذاری به مردم گفت: دولت ها هیچ گاه جدا از نظام نبوده اند و خدمات آن ها به مردم، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرگونه سیاه نمایی و تخریب، وحدت و همدلی مردمی را خدشه دار می نماید.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که باید در اولویت فعالیت های رسانه ای استان قرار گیرد، اوج گیری موج سوم و حتی چهارم کرونا در آینده است که استان را در شرایط سختی قرار خواهد داد و ضروری است عموم مردم ضمن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، نسبت به اجرای دقیق محدودیت های ابلاغی ستادهای ملی و استانی مدیریت کرونا، اهتمام ویژه داشته باشند.

فتایی با اشاره به سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به لرستان طی هفته آینده گفت: یکی از مهم ترین اهداف این سفر، آنالیز تحقق شعار سال در استان است که در قالب شورای فرهنگ عمومی صورت خواهد پذیرفت.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان نیز در ادامه گفت: رسانه های استان باید همانند یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولین، دیدگاه های هر 2 طرف را به درستی و بدون هرگونه قضاوت، تحلیل و منتشر نمایند تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم گردد.

محمد علیدوستی اضافه کرد: آسیب شناسی خدمات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان مجلس های محلی یکی از مهم ترین وظایف رسانه های استانی است که می تواند موجب بهبود فعالیت های این نهاد در دوره جدید باشد.

وی ادامه داد: در این راستا خبرگزاری وبلاگ شخصی اسماعیل لرستان طی ماه های منتهی به انتخابات، میزگردهای تحلیلی را برگزار خواهد نمود که در آن نظرات و دیدگاه جریانات مختلف سیاسی، مالی، اجتماعی و فرهنگی استان مطرح و بدون کم وکاست منتشر خواهد شد تا اقشار جامعه بتوانند از نظرات کارشناسان در راستای انتخاب درست بهره برداری نمایند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد سال جاری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ایجاد نشاط در جامعه موجب افزایش مشارکت انتخاباتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایجاد نشاط در جامعه موجب افزایش مشارکت انتخاباتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید