دستور قاضی آمریکایی درباره مهاجران علیه خواسته ترامپ

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، با دستور جدید یک دادگاه آمریکا حدود 300 هزار مهاجر غیرقانونی می توانند برای حمایت در برابر اخراج از این کشور درخواست خود را مطرح نمایند.

دستور قاضی آمریکایی درباره مهاجران علیه خواسته ترامپ

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ شخصی اسماعیل به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا میخواهد برنامه موسوم به داکا برای پذیرش مهاجران غیرقانونی را لغو کند، یک قاضی فدرال روز آدینه به دولت ترامپ دستور داده است تا برنامه طراحی شده در دولت اوباما برای حمایت و حفاظت از مهاجران غیرقانونی جوان در برابر اخراج از خاک ایالات متحده را بار دیگر اجرا و احیا کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ شخصی اسماعیل بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش دستور قاضی آمریکایی تازه ترین چالش برای دولت ترامپ است که کوشش زیادی را برای خاتمه دادن به این گونه حمایت ها صرف نموده است. این طرح در سال 2012 میلادی توسط باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا اعلام شد. این قانون طی سال های اخیر از بیش از 800 هزار مهاجر غیرقانونی حمایت نموده است.

نیکولاس گارافیس قاضی فدرال منطقه بروکلین روز آدینه به دولت ترامپ دستور داده است تا به مهاجران واجد شرایط اجازه دهد تا درخواست های جدیدی را برای دریافت حمایت تحت برنامه داکا ارائه نمایند.

این دستور قاضی آمریکایی به معنای لغو بخشنامه چاد ولف وزیر موقت امنیت داخلی ایالات متحده در تابستان است که خواهان محدود شدن اجرای این برنامه شده بود. به گفته وکلای مهاجرتی، حدود 300 هزار مهاجر غیرقانونی اکنون می توانند درخواست های خود را ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دستور قاضی آمریکایی درباره مهاجران علیه خواسته ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور قاضی آمریکایی درباره مهاجران علیه خواسته ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید