دمبله در پی جدایی از بارسلونا

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، بال فرانسوی آبی واناری ها به نظر می رسد قصد ترک نوکمپ در انتها فصل جاری را دارد.

دمبله در پی جدایی از بارسلونا

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، باشگاه بارسلونا در حالی در کوشش برای تمدید قرارداد عثمان دمبله است که حالا خبر می رسد این بال فرانسوی در پی جدایی از این تیم است. دمبله 24 ساله که در سال 2017 از بوروسیا دورتموند به بارسا پیوست، در سال های اخیر به مصدومیت های زیادی در بارسا دچار شده و به نظر می رسد از بودن در این تیم هم شاد نیست.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اخیراً در گفت وگو با برنامه تلویزیونی الس ماتینس از شبکه TV3 کاتالونیا گفته بود: دمبله می خواهد بماند و ما هم می خواهیم او از بارسلونا جدا نگردد. مدیر برنامه های او برترین ها را برایش می خواهد و پیشنهادهایی برای وی می آورد اما گاهی اوقات برترین چیز، پول نیست. از دید من دمبله از کیلیان امباپه بهتر است.

نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ دمبله احساس می نماید برای احیای دوران باشگاهی اش یک چالش تازه لازم است، برای همین میخواهد راهی تیمی دیگر گردد و لیگ برتر انگلیس می تواند مقصد بعدی او باشد. طبق این گزارش؛ سه باشگاه منچستریونایتد، نیوکاسل و تاتنهام شرایط این بازیکن 24 ساله را زیرنظر دارند، این در حالی است که ممکن است باشگاه های دیگر هم برای جذب او با این سه باشگاه وارد رقابت شوند.

دمبله که در حال حاضر در حال ریکاوری مصدومیتش برای بازگشت به میادین فوتبال است، در پنج سال اخیر تنها در 83 بازی لالیگایی برای بارسلونا به میدان رفته که این یعنی 16 بازی به طور میانگین در هر فصل.

دمبله که قراردادش در سرانجام فصل جاری با بارسلونا به سرانجام می رسد و در ماه ژانویه می تواند به طور قانونی با باشگاه های دیگر وارد مذاکره گردد، تا به امروز در 121 بازی برای کاتالان ها به میدان رفته و 30 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دمبله در پی جدایی از بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمبله در پی جدایی از بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید