سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، سامان احتشامی از ساخت موسیقی فیلم 2888 به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری اطلاع داد که قرار است در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد.

سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ شخصی اسماعیل، آهنگسازی موسیقی فیلم 2888 به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری به سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز کشورمان واگذار شد.

سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: من از سال ها پیش در حوزه موسیقی فیلم فعال بودم و اولین موسیقی فیلمی که ساختم اوایل دهه 80 بود که در فیلم رستگاری در هشت و بیست دقیقه با سیروس الوند همکاری نموده و با این فیلم وارد حوزه ساخت موسیقی فیلم شدم. بعد از آن با محمد علی اینانلو در برنامه گردش در حوزه صداگذاری و موسیقی فیلم همکاری کردم. در تمامی این سال ها در حوزه موسیقی فیلم با کارگردان های زیادی در فیلم های مختلف همکاری داشتم که می توان به فیلم شکاف، خط ساغر، انیمیشن شازده کوچولو، این ترانه عاشقانه نیست اشاره نمود.

این آهنگساز ادامه داد: من به عنوان یک موزیسین اگر بخواهم موسیقی فیلم بسازم باید مانند یک مایع باشم و در هر ظرفی بتوانم خودم را بگنجانم. من در فیلم 2888 به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری و تهیه نمایندگی کیوان علی محمدی با این گروه همکاری کردم و موسیقی فیلم این کار را ساختم و قرار است این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال جاری نمایش داده گردد. این فیلم ژانر عاشقانه و جنگی دارد و، چون ژانری فرق دارد دوست داشتم استعداد خودم را در این ژانر هم در حوزه ساخت موسیقی فیلم نشان دهم و بگویم که در این فضا هم توانایی ساخت موسیقی فیلم دارم که خوشبختانه کیوان علی محمدی به عنوان کارگردان موسیقی این فیلم را دوست داشت.

وی بیان کرد: این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر حضور دارد و مردم باید درباره آن قضاوت نمایند. موسیقی این فیلم عاشقانه است و از ساز هایی استفاده کردم که صدای کریستالی داشته باشند. نکته جالب این است که این فیلم در ژانر جنگ است، ولی یک صحنه جنگ در این فیلم دیده نمی گردد و فیلم سیاه و سفید است که این تفاوت در هر فیلمی دیده نمی گردد. بعلاوه یک ویژگی مهم دیگر این فیلم بازی بسیار خوب بازیگران است. به نظر من کارگردان این فیلم فرهنگ و شعوری بی نظیر دارد که این فرهنگ در فیلم هم دیده می گردد. از این همکاری لذت بردم و مطمئن هستم مورد توجه مخاطبان نیز قرار می گیرد.

احتشامی در انتها گفت: سه سال برای موسیقی این فیلم تفکر شده است و اجرای آن یک هفته زمان برد. در این جا لازم می دانم از محی نیکو تشکر کنم، زیرا ضبط موسیقی، صدابرداری و مسترینگ این کار را انجام داده است و در این راه بسیار به من یاری کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان احتشامی به جشنواره فیلم فجر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید