معرفی سریال کمدی The Big Door Prize

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، سریال جایزه درب بزرگ (The Big Door Prize) داستان ماشینی به نام مورفو را دنبال می نماید که توانایی آن را دارد تا پتانسیل واقعی یک فرد را آشکار کند. تنها کاری که باید انجام بدهید آن است که یک سکه را وارد آن کنید و دست خود را روی صفحه لمسی آن فشار دهید و مورفو کارتی را به بیرون می آورد که به شما می گوید دقیقا چه چیزی می توانید باشید. زمانی که ماشین در یک فروشگاه مواد غذایی در شهری کوچک به نام دیرفیلد در لوئیزیانا قرار می گیرد، ساکنین آن نمی توانند در برابر استفاده از این دستگاه مقاومت نمایند تا پتانسیل واقعی خودشان را متوجه شوند.

معرفی سریال کمدی The Big Door Prize

سریال جایزه درب بزرگ محصولی از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس به شمار می رود که بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام نوشته ام او والش ساخته شده و احتمالا می توان پیش بینی کرد که این مجموعه نو سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس پتانسیل بسیار بالایی دارد و می تواند به موفقیت دیگر سریال های کمدی این سرویس همانند تد لسو (Ted Lasso)، اشمیگادون (Schmigadoon) و The Afterparty دست پیدا کند.

این سریال تازه اثری از نویسنده سریال برنده جایزه امی شتز کریک (Schitts Creek) یعنی دیوید وست رید به شمار می رود و همین نیز باعث شده تا بیننده ها هیجان بیشتری برای این اثر داشته باشند. این سریال بعلاوه دارای بازیگرانی عالی، خط داستانی مجذوب کننده و ترکیبی از کمدی و درام است. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

عوامل سازنده سریال The Big Door Prize

سریال درب جایزه بزرگ را نویسنده و تهیه کننده اجرایی دیوید وست رید ساخته است، کسی که بیشتر برای خلق سریال شتز کریک شناخته می گردد. او در این سریال تازه وظیفه تهیه کننده و مدیر اجرایی را در دست دارد. در کنار او نیز دیوید الیسون و دانا گلدبرگ تهیه کننده اجرایی هستند. دیکلین لونی و مولی مک گلین نیز به عنوان کارگردان های دو قسمت ابتدایی سریال معرفی شدند و موسیقی متن آن را نیز نیک سنا ساخته و فیلمبرداری آن را آدام سیلور و بلا گونزالس انجام دادند.

داستان سریال The Big Door Prize

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال درب جایزه بزرگ از سوی سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس بدین توضیح است:

زمانی که یک ماشین اسرارآمیز و جالب به شهر کوچکی وارد می گردد، اینجا را برای همواره دچار تغییر و تحول می نماید. این ماشین ادعا نموده که می تواند پتانسیل واقعی افراد را آشکار کند و همین نیز باعث می گردد تا مردم ساکن این شهر آغاز به تغییر دادن شغل های خود بکنند، رابطه های خودشان را تغییر بدهند و باورهای دیرینه شان را زیر سوال ببرند و همه این موارد نیز در راستای دست پیدا کردن به آینده ای بهتر است.

بازیگران سریال The Big Door Prize

کریس اودوود در سریال درب جایزه بزرگ نقش یک پدر و شوهر بسیار خوب به نام داستی را ایفا می نماید. شغل او معلمی است و دچار بحران میانسالی شده و همین نیز او را وادار می نماید تا اسکوتر سواری را یاد بگیرد و نحوه نواختن ترمین را بیاموزد. همسر وی نیز کاس نام دارد که گابریل دنیس این نقش را ایفا می نماید.

کاس و داستی به ظاهر زندگی زناشویی بسیار خوبی دارند و بدون هیچ گونه مسئله ای به نظر می رسند اما علاوه بر این، زندگی آن ها خالی از ماجراجویی و عشق است. زمانی که مورفو پتانسیل بهتری را برای کاس آشکار می نماید، او تصمیم می گیرد تا در مسیر خودشناسی قدم بر دارد و همین نیز او را از زندگی با شوهر قابل اعتمادش جدا می نماید.

جولیت آمارا نیز در سریال درب جایزه بزرگ نقش دختر شرور اما مشکل دار این زوج به نام ترینا را ایفا می نماید. کریستال فاکس نیز نقش مادر پر از زرق و برق کاس و بعلاوه شهردار دیرفیلد به نام ایزی را به تصویر می کشد. سلبریتی تیک تاک سامی فورلاس نیز در سریال درب جایزه بزرگ اولین نقش خود در دنیای سریال را تجربه خواهد نمود. او در این اثر نقش نوجوانی شیرین و حساس به نام جیکوب را ایفا می نماید که پس از مرگ برادر دوقلوی خودش سعی دارد تا با این غم کنار بیاید.

در سریال درب جایزه بزرگ، دیمون گوپتون نیز نقش پدر روبن را به تصویر می کشد که کشیش دیرفیلد است و دانش آموزان و کارکنان را در میان بحران های روحی و عاطفی هدایت می نماید، حتی در حالی که خودش بحران هایی در پیش رویش دارد. آلی ماکی نیز نقش متصدی بار به نام هانا را ایفا می نماید که وارد درام ساکنین شهر دیرفیلد می گردد. جاش سگارا نیز نقش ستاره سابق ورزشی دیرفیلد به نام جیورجیو را ایفا می نماید که اکنون مالکیت یک رستوران را در دست دارد. دیگر بازیگر این سریال نیز کریستین آدام است که بیشتر برای نقش آفرینی در سریال Good Girls و Heels شناخته می گردد.

تاریخ پخش سریال The Big Door Prize

سریال درب جایزه بزرگ اثری از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس به شمار می رود که فصل اول آن 10 قسمت دارد و هر کدام از قسمت ها نیز نیم ساعت هستند. پخش سریال از تاریخ 29 مارس سال 2023 میلادی (چهارشنبه 9 فروردین 1402) روی سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد و هر کدام از قسمت ها نیز روی یک شخصیت تمرکز خواهند داشت که با مسائل شخصی متفاوتی روبه رو است تا اینکه ماشین مورفو زندگی شان را تغییر می دهد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی سریال کمدی The Big Door Prize" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال کمدی The Big Door Prize"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید