مدیران سازمان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت انتخاب شدند

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین معارفه سرپرست ادارات کل امور دانشجویان داخل و مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی، جوان انقلابی بودن و داشتن انگیزه خدمت را یکی از شاخص های انتصاب مدیران سازمان گفت.

مدیران سازمان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت انتخاب شدند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ شخصی اسماعیل، هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین معارفه سرپرست ادارات کل امور دانشجویان داخل و مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی، جوان انقلابی بودن و داشتن انگیزه خدمت را یکی از شاخص های انتصاب مدیران سازمان خاطرنشان کرد.

داداش پور در این آیین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همانطور که در بازدید اخیر وزیر علوم از سازمان و در جمع مدیران سازمان مطرح شد؛ معیار انتخاب مدیران سازمان در دوره نو، میدان دادن به جوانان انقلابی دارای انگیزه خدمت و دارای تخصص و تعهد بود و سعی شد افرادی انتخاب شوند که بتوانند امور سازمان را به برترین و سریعترین شکل ممکن به انجام برسانند.

وی اضافه کرد: پرهیز از جناح بندی های سیاسی و دادن امکان فرصت به منابع انسانی ارزشمند دور از مرکز نیز از معیار های دیگر بود که به ما فرصت داد تا از ظرفیت های مدیریتی موجود در دانشگاه های مختلف استفاده کنیم و انتخاب هایمان منحصر به استان تهران نباشد.

در ادامه این آیین، ابوالفضل دانشور به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل معرفی و از زحمات نوزری مدیر کل اسبق این اداره قدردانی شد.

بعلاوه مجتبی شرانجانی به عنوان مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیران سازمان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران سازمان از میان جوانان انقلابی و دارای انگیزه خدمت انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید