کارشناسان اوپک پلاس با افزایش تولید نفت مخالف اند

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، سه منبع اعلام کردند که بیشتر کارشناسان اوپک پلاس با افزایش تولید نفت این ائتلاف در ماه فوریه مخالف اند.

کارشناسان اوپک پلاس با افزایش تولید نفت مخالف اند

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، سه منبع اوپک پلاس روز دوشنبه (15 دی ماه) گفتند که بیشتر کارشناسان سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) در نشست روز یکشنبه (14 دی ماه) مخالفت خود را با افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت از ماه فوریه اعلام کردند.

به گزارش شانا، 23 کشور عضو اوپک پلاس در دوازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی ائتلاف اوپک پلاس که 13 آذرماه از طریق ویدئوکنفرانس برگزار گشت، بر سر افزایش تولید روزانه 500 هزار بشکه ای برای ژانویه سال 2021 به اجماع رسیدند و تصمیم گرفتند برای تعیین مقدار تسهیل کاهش تولید (افزایش تولید) ماهانه بر اساس شرایط بازارهای جهانی نفت نشست برگزار کنند.

کاهش تولید روزانه تولیدکنندگان عضو ائتلاف اوپک پلاس از رقم 7 میلیون و 700 هزار بشکه در روز با افزایش روزانه 500 هزار بشکه ای، در ژانویه 2021 به 7 میلیون و 200 هزار بشکه در روز می رسد و تا زمانی که مجموع تسهیل کاهش تولید (افزایش تولید) به روزانه 2 میلیون بشکه برسد، ادامه خواهد داشت.

گفتنی است 23 عضو اوپک پلاس امروز چهارم ژانویه (15 دی ماه) برای بررسی سیاست های نفتی گرد هم می آیند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کارشناسان اوپک پلاس با افزایش تولید نفت مخالف اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسان اوپک پلاس با افزایش تولید نفت مخالف اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید