گیشه آمریکا در تصاحب جاودانه ها

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، پایگاه اطلاع رسانی ورایتی گزارش داد، فیلم جاودانه ها ساخته کلویی ژائو به لطف نام دنیای سینمایی مارول در سه روز اول اکران 71 میلیون دلار فروش کرد و پرفروش ترین فیلم این آخر هفته در سینماهای آمریکا و کانادا شد اما از دیگر آثار تازه این دنیای محبوب سینمایی که در اکران افتتاحیه فروشی بین 75 تا 80 میلیون دلار داشتند، عقب افتاد.

گیشه آمریکا در تصاحب جاودانه ها

این عملکرد ضعیف نشان می دهد یا نقدهای منفی درباره این فیلم کارساز واقع شده و استقبال از آن را تحت تاثیر قرار داده یا موضوع موجودات فرازمینی ابرانسان به اندازه دیگر اقتباس ها از کتاب های مصور برای تماشاچیان مجذوب کننده نیست. با وجود این، مارول پیش تر در فیلم هایی چون نگهبانان کهکشان قهرمانان کمتر شناخته شده را با پیروزیت به سینمادوستان معرفی نموده و یک مجموعه پیروز از آنها ساخته بود. اما این مجموعه با نقدهای مثبت همراه شد و بعلاوه زمانی روی پرده سینماها رفت که هنوز اثری از کرونا نبود.

جاودانه ها اما با این اندازه فروش پیروز شد پس از ونوم 2 (90 میلیون دلار)، بیوه سیاه (80 میلیون و 300 هزار دلار) و شانگ چی و افسانه ده حلقه (75 میلیون و 300 هزار دلار) جایگاه چهارم را در لیست پرفروش ترین اکران افتتاحیه در دوران پساکرونا تصاحب کند.

جاودانه ها علاوه بر آمریکا در بازارهای سینمایی بزرگی چون کره جنوبی، انگلیس، فرانسه، مکزیک و استرالیا نیز روی پرده رفته است. این فیلم در گیشه بین المللی در مجموع 90 میلیون و 700 هزار دلار فروش کرد و اندازه فروش آن در گیشه جهانی به 161 میلیون و 700 هزار دلار رسید.

جاودانه ها با بازی آنجلینا جولی، سلما هایک، کیت هرینگتون، جما چن، ریچارد مدن و کمیل نانجیانی داستان گروهی از بیگانگان با قدرت های فراانسانی را روایت می نماید که به مدت هزاران سال در زمین به طور مخفیانه زندگی نموده اند. پس از ماجراهای انتقام جویان: سرانجام بازی یک تراژدی غیرمنتظره آنها را از سایه بیرون می کشد تا با هم دربرابر قدیمی ترین دشمنان بشریت با هم متحد شوند.

فیلم علمی- تخیلی تل ماسه به کارگردانی دنی ویلنوو و بازی تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جیسون موموآ، جاش برولین و زندایا، با 7 میلیون و 600 هزار دلار فروش پس از جاودانه ها در مقام دومین فیلم پرفروش این آخر هفته در سینماهای آمریکا نهاده شد و کل فروش آن در این گیشه به 83 میلیون و 900 هزار دلار رسید.

پس از تل ماسه فیلم های زمانی برای مردن نیست و ونوم 2: بگذار کارنیج بیاید به ترتیب با 6 میلیون و 200 هزار و 4 میلیون و 500 هزار دلار فروش، در جایگاه سوم و چهارم پرفروش ترین فیلم های این آخر هفته نهاده شدند.

منبع: ایرنا زندگی

به "گیشه آمریکا در تصاحب جاودانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیشه آمریکا در تصاحب جاودانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید