استارتاپ

تاریخ سازی ایلان ماسک؛ کاشت اولین تراشه نورالینک در مغز انسان

مهر: ایلان ماسک بنیانگذار شرکت نورالینک گفت روز یکشنبه نخستین تراشه در مغز یک بیمار ایمپلنت شده و وی هم اکنون در دوران نقاهت است.

10 بهمن 1402

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 28 شهریور ، هواوی میت 50 ماه آینده معرفی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی...

2 مهر 1400

دوشنبه های استارت آپی آفرینه در حوزه صنایع خلاق 10 و 11 خرداد برگزار می گردد

رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی آفرینه با هدف جذب سرمایه در حوزه صنایع خلاق طی روز های 10 و 11 خرداد ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.

25 تیر 1400

جهانگیری: تقویت اقتصاد دانش بنیان باعث فرایند معکوس مهاجرت نخبگان شده است ، لزوم رفع موانع پیش روی دانش بنیان ها

معاون اول رییس جمهور تقویت اقتصاد دانش بنیان را باعث فرایند معکوس مهاجرت نخبگان دانست و رفع موانع پیش روی دانش بنیان ها تاکید کرد.

2 اسفند 1399

ورود شرکت های پیشرو در حوزه دانش بنیان، به بورس تسهیل گردد

براساس برنامه مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهادهای بازار سرمایه، قرار بود طیف وسیعی از شرکت های دانش بنیان وارد بازار سهام شوند. قرار بود در گام نخست سهام عظیم ترین استارتاپ ایرانی به ارزش یک میلیارد دلار در بورس عرضه گردد.

1 آبان 1399

ایرباس فرودگاه ها را بو می کشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت ایرباس از سه ماهه چهارم 2020 میلادی یک ردیاب جدید را برای وجود مواد شیمیایی خطرناک استفاده می کند. این ردیاب بوی مواد شیمیایی خطرناک را ردیابی می کند.

13 تیر 1399

خودتان مشکل داغ شدن لپ تاپ تان را رفع کنید

بالا رفتن دمای لپ تاپ هنگام اجرای کارهای سنگین چون بازی کردن، ویرایش عکس یا ویدئو طبیعی است، اما گاهی داغ شدن لپ تاپ و نویز شدید فن آن علت دیگری دارد که در ادامه می توانید با مهم ترین آنها آشنا شوید و خودتان مشکل دمای بالای لپ تاپ تان را حل کنید.

19 خرداد 1399