کسب و کار

تاریخ سازی ایلان ماسک؛ کاشت اولین تراشه نورالینک در مغز انسان

مهر: ایلان ماسک بنیانگذار شرکت نورالینک گفت روز یکشنبه نخستین تراشه در مغز یک بیمار ایمپلنت شده و وی هم اکنون در دوران نقاهت است.

10 بهمن 1402

نکات مهمی که باید برای فریز کردن سبزیجات بدانید

امروزه به علت مشغله های فراوان افراد یکی از برترین راه ها برای استفاده از سبزی فریز کردن آنها است، البته برای فریز کردن سبزی باید از روش های صحیح بهره ببرید.

28 شهریور 1402

دستکاری جنجالی و تازه ایلان ماسک در توییتر!

زومیت نوشت: ایلان ماسک در راستای بازسازی کامل ایکس، گفته است که به زودی قابلیت بلاک کاربران از این شبکه اجتماعی حذف خواهد شد.

28 مرداد 1402

بازار سیاه برای آسمان آبی ، دعوتنامه رقیب توییتر در ایران هواداران بسیاری پیدا نموده است!

با مهاجرت کاربران توییتر به پلتفرم های دیگر، طی این روزها بازار سیاه دعوتنامه پلتفرم های مشابه از جمله بلو اسکای داغ شده است.

13 تیر 1402

خودتان از مقایسه یحیی و علی پروین خنده تان نمی گیرد؟ ، بیرانوند فقط یک قد بلند دارد و دیگر هیچ!

بازیکن سابق پرسپولیس که این روزها یکی از هواداران ساپینتو شده توضیحاتی در مورد حضورش در تمرین استقلال داد.

8 اردیبهشت 1402

رقابت 6 نویسنده برای دریافت جایزه 100 هزار یورویی دوبلین

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت جایزه، برنده جایزه دوبلین 2023 از میان لیست نهایی متنوع و بین المللی که شامل چهار رمان ترجمه از زبان های کرواسی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی است، انتخاب خواهد شد. در این لیست، نویسندگان آمریکایی، مکزیکی، آلمانی، کروات...

12 فروردین 1402

معرفی سریال کمدی The Big Door Prize

سریال جایزه درب بزرگ (The Big Door Prize) داستان ماشینی به نام مورفو را دنبال می نماید که توانایی آن را دارد تا پتانسیل واقعی یک فرد را آشکار کند. تنها کاری که باید انجام بدهید آن است که یک سکه را وارد آن کنید و دست خود را روی صفحه لمسی آن فشار دهید و مورفو کارتی...

29 اسفند 1401

طرح نقش کسب و کارهای متمرکز بر مهارتهای سنتی و در پاسداشت و حفظ میراث ناملموس انجام شد

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار واصله، طرح نقش کسب و کارهای متمرکز بر مهارتهای سنتی و در پاسداشت و حفظ میراث ناملموس انجام شد.

8 اسفند 1401

برترین درمان ریزش مو؛ هیچ روش درمانی بدون شناخت دلیل ریزش مو نمی تواند مؤثر واقع گردد

ریزش مو مشکل شایع و متداولی است که در حال حاضر سن ابتلا به آن نسبت به نسل گذشته کمتر شده است؛ به گونه ای که بسیاری از جوانان نیز با آن روبه رو هستند. ریزش مو در افراد مختلف دلایل متفاوتی دارد و با توجه به شناخت دلیل اصلی آن، قابل درمان خواهد بود

2 اسفند 1401

برترین مقاصد برای سفر در ماه می و لذت سفری خانوادگی

اگر قصد سفر به آسیا در ماه می را دارید به احتمال زیاد نسبت به ماه های دیگر سال گزینه های خیلی خوبی پیش رویتان قرار گرفته است با این وجود بازهم در برنامه ریزی و انتخاب مقصد دقت کنید. اصلی ترین شهرها در جنوب شرقی آسیا مانند بانکوک (بانکوک) و سایگون(Saigon) به...

3 بهمن 1401

برترین تفریحات شبانه در دبی ، برترین تفریحات تور دبی

در اینکه دبی جزو زیباترین شهرهای مدرن جهان است شکی نیست. این شهر به علت طراحی پیچیده و خاص خود فضایی نورانی و خوش نقش را به گردشگران تور مسافرتی خود عرضه می نماید. تا جایی که می توان سفر و گشت گذار در دبی را به دو دسته تقسیم بندی کرد، تورهای روزانه و تورهای...

16 دی 1401

ابلاغ الگوی تازه کشت به استان قزوین

جهادکشاورزی از ابلاغ الگوی نو کشت، به استان قزوین اطلاع داد.

12 آبان 1401

توقف آزمایش ربات های تحویل بار آمازون

آزمایش ربات های اسکات آمازون به علت عدم برطرف احتیاج مشتریان متوقف شد.

17 مهر 1401

اپل در پی نمایشگرهای با وضوح بالاتر برای هدست های آینده خود است

طبق گزارش منتشر شده از نشریه کره ای The Elec، اپل در پی این است که نسل آینده هدست های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی خود را با افزایش وضوح و کیفیت نمایشگرهای مورد استفاده در این محصولات فراگیرتر کند.

8 مهر 1401

حضور 20 جنگنده و 5 کشتی چینی در اطراف تنگه تایوان

وزارت دفاع تایوان از روئیت 20 جنگنده و 5 کشتی چینی در اطراف مرزهای خود خبر داده است.

29 شهریور 1401

برآورد از حضور هشت برابری دختران پرسپولیسی در استادیوم

برای مسابقه پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، 4000 زن پرسپولیسی وارد ورزشگاه آزادی خواهند شد.

8 شهریور 1401

مهارت های مهندس عمران ، هرآنچه که یک مهندس عمران باید بداند

صنعت ساخت وساز یکی از مهم ترین صنعت ها در طول زندگی بشر بوده است. مهندسی و ساخت هدفمند سازه ها و ساختمان ها از چند صدسال پیش رایج بوده و تا به امروز به تکامل ایدئالی رسیده است. امروزه شغل مهندسی عمران به عنوان یکی از شغل های برتر دنیا شناخته می شود و یک مهندس...

9 مرداد 1401

کد رهگیری برای قرارداد های مسکن لازم است

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با تاکید بر اینکه اخذ کد رهگیری برای معاملات مسکن رایگان است، گفت: قرارداد با کد رهگیری یا بدون آن نداریم و هر نوع قراردادی در دفاتر مشاور املاک اعم از رهن، اجاره، خریدوفروش باید با ثبت کد رهگیری تنظیم گردد.

3 مرداد 1401

هفته گردشگری در ساسکاچوان

پس از یک بهار طولانی و مرطوب، بسیاری از ساکنان ساسکاچوان آماده خروج از خانه و بازدید از اماکن مختلف استان هستند.دولت ساسکاچوان 29 می تا 4 ژوئن را به عنوان هفته گردشگری ساسکاچوان اعلام کرده است.

30 تیر 1401

کارشکنی های اپل عایدی گوگل افزایش یافت

تهران (پانا) - عایدی آلفابت، شرکت مادر تخصصی گوگل در نتیجه افزایش اندازه تبلیغات بر بستر این غول دنیای فناوری، در سه ماهه سوم 2021 رشدی چشمگیر و خیره کننده داشته و با 41 درصد افزایش (نسبت به مدت مشابه پارسال) به 1/53 میلیارد دلار رسیده است.

25 تیر 1401
تعداد: (107)