شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور ارشد از سه شنبه

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، تهران (پانا) - مهلت ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد سال 99 از 25 آذر ماه امسال شروع می گردد.

شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور ارشد از سه شنبه

براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) کارشنی ارشد ناپیوسته سال 99(صرفا در همین سال انجام می گردد) از روز سه شنبه 25 آذرماه، برای تمام زیر نظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام می گیرد.پ

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از روز سه شنبه 25 آذر به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و ثبت نام از متقاضیان نیز تا روز یکشنبه 30 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

در رشته محل هایی که ظرفیت آنها به وسیله آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده باشند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) به صورت متمرکز صورت گیرد.

همچنین اطلاعات رشته ها از دانشگاه ها در حال جمع آوری است و تنها رشته محل هایی در این مرحله پذیرش قرار می گیرند که فاقد انتخاب رشته کننده باشد و تعداد افراد ثبت نامی آن کمتر از ظرفیت مجاز آن باشد. اعلام درخواست پذیرش رشته محل در این مرحله توسط دانشگاه پذیرنده انجام میگیرد.

شروع سال تحصیلی پذیرفته شدگان این دوره از بهمن ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور ارشد از سه شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور ارشد از سه شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید