لزوم جذب 100 درصد اعتبار های اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جذب 100 درصد اعتبار های اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی استان در روز های آینده تاکید کرد.

لزوم جذب 100 درصد اعتبار های اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی

سید علی احمدزاده با بیان اینکه روند جذب اعتبار های نقد و اسناد خزانه کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، گفت: باید در روز های آینده 100 درصد اعتبار ها جذب شوند.

او به مدیران برای تسریع در انجام مبادله موافقت نامه های سال 1401 تاکید کرد و اضافه کرد: بخش اقتصادی استان باید اهتمام بیشتری در حوزه سرمایه گذاری داشته باشد.

احمدزاده می گوید: منابع طبیعی و محیط زیست موظف هستند تا 10 روز استعلام ها را به منظور جلوگیری از ایجاد تاخیر در کار های مردم پاسخ دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برخی پروژه های سفر رئیس جمهور اشاره و اضافه کرد: در حوزه کشاورزی باید 50 مرغداری ایجاد شود، این در حالی است که تا به امروز کاری انجام نشده و با توجه به مشکل اشتغال در بیشتر شهرستان ها باید در اجرای این طرح ها تسریع شود.

به گفته احمدزاده؛ چندین ابر پروژه از جمله؛ پتروشیمی گچساران، سد چم شیر، جاده پاتاوه- دهدشت و کارخانه قند یاسوج در سطح استان ساخته شده اند و در مرحله پایانی قرار دارند و براساس برنامه ریزی های اجرا شده در سفر یک روزه رئیس جمهور در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

او با تاکید بر راه اندازی کارخانه گلوکز و نشاسته بنیاد شهید در استان، ادامه داد: 60 میلیارد تومان برای راه اندازی این کارخانه نیاز است و در همین خصوص 3 بار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار شد، اما تا به امروز همکاری جهت راه اندازی آن انجام نشده است.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد درخصوص محرومیت مردم 3 روستای دهستان سادات محمودی از نعمت گاز به دلیل ساخت سد خرسان، گفت: همه دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت گاز به مردم این منطقه خدمات ارائه دهند.

به گفته احمدزاده؛ از محل آلایندگی نفت 27 میلیارد و 450 میلیون تومان اعتبار به شهرستان های گرمسیری استان اختصاص داده شده است.

او می گوید: شورای برنامه ریزی با اختصاص 17.5 هکتار زمین برای ساخت مجتمع اداره ها در شهرستان مارگون موافقت شد.

او استقرار واحد شهرستانی دستگاه ها در استان خصوصا شهرستان بویراحمد الزامی دانست و اضافه کرد: هر چه سریعتر باید مجتمع اداره ها در بویراحمد تکمیل شود.

وبلاگ شخصی اسماعیل کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم جذب 100 درصد اعتبار های اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم جذب 100 درصد اعتبار های اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید