ماجرای ماشین های کارنامه دار در سطح شهر چیست؟

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، اخیرا خودروهایی در گوشه و کنار شهر دیده می شوند که یک برچسب سبزرنگ روی شیشه آن ها نصب شده است. کمی که به خودرو نزدیک تر می شوید، عبارت این ماشین کارنامه دارد در کنار برچسب سبزرنگ قابل تشخیص است.

ماجرای ماشین های کارنامه دار در سطح شهر چیست؟

عبارت این ماشین کارنامه دارد به این موضوع اشاره می نماید که خودروی مذکور، قبلا از لحاظ فنی و بدنه مورد ارزیابی قرار گرفته و در حال حاضر یک گزارش جامع آنلاین در خصوص شرایط آن وجود دارد.

نصب برچسب سبزرنگ روی خودروهای کارشناسی شده، اقدام خلاقانه و تازه کارنامه در راستای بهبود خدمات مربوط به کارشناسی خودرو است.

کارنامه به عنوان مرجع معتبر کارشناسی خودرو، در شهرهای تهران، مشهد، رشت، شیراز، کرج و اصفهان فعالیت می نماید. تیم تخصصی کارنامه با استفاده از ابزارهای پیشرفته بخش های مختلف خودرو را مورد آنالیز قرار داده و یک گزارش کامل را از عملکرد قطعات، شرایط کلی و قیمت تقریبی ماشین ارائه می دهند. گزارش جامع فنی و بدنه ماشین به صورت آنلاین ارائه می گردد و گزارش بدنه در قالب یک نسخه کاغذی هم در اختیار متقاضی قرار می گیرد؛ و حالا خودروهای کارشناسی شده با برچسب سبز، نشانه گذاری می گردد.

کارنامه به عنوان یک واسط بی طرف در معاملات خودرو ایفای نقش نموده و کوشش دارد با شفاف سازی شرایط خودرو و ارزش واقعی آن، اختلاف نظرهای بین فروشنده و خریدار را از میان بردارد.

تمام ابعاد فنی و بدنه ماشین در گزارش جامع کارشناسی ارزیابی می شوند و نتیجه کار مجددا به وسیله تیم فنی مورد بازبینی و صحت سنجی قرار می گیرد. این گزارش تحت ضمانت 100 میلیون تومانی قرار گرفته است و به همین سبب با خیالی آسوده می توان به اطلاعات آن اطمینان کرد.

اگر شما هم قصد دارید که به هر دلیلی از شرایط سلامتی خودروتان آگاه شوید، می توانید وارد وب سایت اصلی کارنامه شده و با مراجعه به بخش ثبت درخواست کارشناسی نسبت به دریافت گزارش فنی، بدنه، بازه قیمتی و همین طور دریافت برچسب سبزرنگ برای ماشین خود اقدام کنید.

منبع: فرارو

به "ماجرای ماشین های کارنامه دار در سطح شهر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ماشین های کارنامه دار در سطح شهر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید