مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت امروز، 13 اسفند خاتمه می یابد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت امروز، 13 اسفند ماه 98 خاتمه می یابد.

مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت امروز، 13 اسفند خاتمه می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ شخصی اسماعیل، مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت امروز 13 اسفند ماه 98 خاتمه می یابد.

داوطبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت اقدام نمایند.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی گروه علوم پزشکی در این دوره برای 65 رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، پنج رشته داروسازی و دو رشته دندانپزشکی برگزار می گردد.

بر این اساس داوطلبان در رشته های دکتری تخصصی (Ph.D)، مجموعه باکتری شناسی، مجموعه بهداشت باروری، مجموعه روانشناسی، مجموعه فیزیولوژی، مجموعه مدیریت اقتصاد، مجموعه علوم و صنایع غذایی، مجموعه زیست فناوری و پزشکی ملوکولی، که به صورت مجموعه ارائه شده است در صورتی می توانند در آزمون رشته های یک مجموعه شرکت نمایند که از نظر مدارک مورد پذیرش منعی نداشته باشند.

علاقمندان می توانند فایل pdf دروس و ضرایب و منابع آزمون دکترای تخصصی رشته های داروسازی سال 1399، دروس و ضرایب و منابع آزمون Ph.D مواد دندانی سال تحصیلی 1400-1399، منابع آزمون Ph.D رشته سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی سال تحصیلی 1400-1399، مدارک مورد پذیرش آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سـال تحصیـلی 1400-1399، مدارک مورد پذیرش در آزمون دوره های دکتری تخصصی داروسازی سال 1399 را اینجا مشاهده نمایند.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 مبتنی بر رایانه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که امکانات لازم را دارند (حدودا 35 دانشگاه) برگزار خواهد شد.

آزمون مجموعه داروسازی جدا از سایر رشته ها و بعد از ظهر روز چهارشنبه، 21 خرداد سال 99 برگزار می گردد و آزمون رشته های علوم پایه و دندانپزشکی نیز در نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و آدینه 22 و 23 خرداد 99 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت امروز، 13 اسفند خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت امروز، 13 اسفند خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید