مودم خود را در این سبد IKEA پنهان کنید

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، بیایید صادق باشیم؛ مودم ها و روترها همواره زیبا نیستند و وقتی چندین کابل شبکه و برق به آن ها وصل باشد؛ طراحی، زیبایی و دکوراسیون خانه را برهم می زنند.

مودم خود را در این سبد IKEA پنهان کنید

اگر فردی هستید که به کوچک ترین وسیله زائد در اتاق نشیمن حساس بوده یا روتر شما هیچ گونه همخوانی با طراحی دکوراسیون اتاق شما ندارد؛ باید دنبال ترفندی برای پنهان کردن آن و در عین حال، استفاده موثر برای اتصال به اینترنت و وای فای قوی باشید. دقت کنید که عیبی ندارد یک مودم را پنهان کنید ولی ایده خوبی نیست.

شما نمی توانید یک مودم یا روتر را بالای کتابخانه، داخل کمد یا کابینت آشپزخانه یا پشت دیوار و مبلمان پنهان کنید؛ چون در این صورت، عملا سیگنال های وای فای را از بین بردید.

به همین علت است که انتشار یک ویدئو در تیک تاک که با یک ترفند ساده و فقط سبد IKEA، روترش را پنهان می نماید؛ بدون اینکه به قدرت سیگنال ها آسیبی وارد گردد؛ سریعا ویرال شده و هزاران بازدید پیدا می نماید.

هک سبد IKEA برای مخفی کردن مودم و روتر

کاربر Shayna Alnwick در تیک تاک، که همواره ویدئوهایی پیرامون ترفندهای ساده و کاربردی در خانه برای طراحی دکوراسیون یا استفاده و چینش مبلمان و وسایل دیگر منتشر می نماید؛ یک ویدئو تازه منتشر نموده و در آن نشان می دهد چگونه با یک ترفند ساده می توان روتر وای فای را استفاده از سبد SMARRA در خانه پنهان کرد.

http://shabakehchi.com/wp-content/uploads/2022/11/tiktok.mp4

این سبد یا باکس IKEA مشبک مانند و ظریف است؛ به راحتی سیگنال های وای فای را از خود عبور می دهد. شما می توانید این سبد را هر کجای خانه حتی در ویترین و کتابخانه قرار دهید و فقط باید با یک قیچی، یک سوراخ نسبتا بزرگ در پشت آن ایجاد نموده تا کابل های متصل به مودم یا روتر را عبور دهید.

باکس SMARRA شرکت IKEA در فروشگاه های آنلاین 10 پوند قیمت دارد ولی حتما نباید این سبد را بخرید و می توانید از هر باکس یا سبد مشابه دیگری که در خانه دارید یا اینکه می توانید با قیمت مناسبی از بیرون بخرید؛ برای پنهان کردن مودم خود بهره ببرید.

نکته مهم این است که باید چیزی تهیه گردد که شیک، تمیز، راحت و قابل عبور دادن کابل های مودم یا روتر باشد و بتوانید در بخشی از اتاق نشیمن خود قرار دهید و کسی نتواند حدس بزند که مودم در آن پنهان شده است.

آیا مودم را درون سبد قرار دهیم یا خیر؟

چنین باکس هایی فقط برای پنهان کردن مودم نیستند و شما می توانید هر چیزی که نباید در جلوی چشم باشد را درون آن ها قرار داده و درب باکس را ببندید.

انتشار هک IKEA برای پنهان کردن مودم به وسیله یک کاربر در تیک تاک با واکنش های منفی و مثبت زیادی روبرو بوده است. بعضی از افراد مخالفت این روش بوده و می گویند داغ شدن مودم یا روتر، می تواند منجر به آتش سوزی سبد و وسایل خانه گردد.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر، موافقان این ترفند می گویند سبد IKEA به میزان کافی مشبک است تا هوا جریان پیدا نموده و مانع از داغی بیش از حد مودم یا روتر گردد.

در نهایت، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چگونه مودم یا روتر خود را پنهان کنید که هم زیبایی خانه از بین نرود و هم ضربه ای به سیگنال های وای فای وارد نگردد.

به جز استفاده از سبد و باکس و قرار دادن مودم یا روتر درون آن، ترفندهای جالب دیگری برای مخفی کردن دستگاه های الکترونیکی هست که ما بعضی ها را در مقاله 8 روش هوشمندانه مخفی کردن مودم و روتر بدون کاهش قدرت سیگنال های وای فای اشاره کردیم.

منبع: شبکه چی

به "مودم خود را در این سبد IKEA پنهان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودم خود را در این سبد IKEA پنهان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید