دکوراسیون

مودم خود را در این سبد IKEA پنهان کنید

بیایید صادق باشیم؛ مودم ها و روترها همواره زیبا نیستند و وقتی چندین کابل شبکه و برق به آن ها وصل باشد؛ طراحی، زیبایی و دکوراسیون خانه را برهم می زنند.

13 آبان 1401

معرفی هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس ، 5 ستاره

هتل دیدنی جی دبلیو ماریوت مارکوییس در دو برج قرار گرفته است که از امکانات آن می توان به مجموعه ای مجذوب کننده همراه با 15 رستوران، سالن های بزرگ، سالن ماساژ، سالن ورزشی، استخر روباز و اینترنت رایگان اشاره نمود.

13 شهریور 1401

با کمترین هزینه کابینت آشپزخانه را نو کنید

برخلاف تصور همه، ایجاد تغییر در شکل ظاهری و چیدمان آشپزخانه، می تواند به یک تغییر کم هزینه و کارآمد نیز تبدیل شود. کافی است ترفندهایی را برای نوسازی کابینت ها بدانید.

17 مرداد 1401

معرفی اقامتگاه بوم گردی کومه و امکانات بی نظیرش

انتخاب یک اقامتگاه مناسب موضوع بسیار مهمی است، چرا که پس از گشت و گذار در سفر، به مکانی برای استراحت نیازمند هستیم. در سفر به مازندران و شهر بهشهر شما می توانید اقامتگاه بوم گردی کومه را بیابید. این مجتمع در میان درختان انبوه انجیر و در میان جنگل احداث...

18 بهمن 1400

خرید 41 مدل گلدان سرامیکی بسیار زیبا و لاکچری

امروزه گلدانها بسیار مورد توجه صاحبان سلیقه قرار می گیرند. یکی از انواع گلدان که به خاطر ویژگی های خاص خود بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته گلدان سرامیکی است. استفاده از این گلدانها در فضای خانه سبب می گردد که فضایی بسیار زیبا و دلنشین داشته باشید....

5 شهریور 1400

دست نزنید؛ دکوری است!

امر کردند جلدی بپر ته وتوی این کتاب های دکوراتیو که اخیرا بین مردم خیلی هوادار پیدا نموده را دربیاور ببینیم جریان از چه قرار است. ما هم اطاعت کردیم و آغاز به تفکر که از چه جناحی به سوژه حمله کنیم.

25 مرداد 1400

از مشهورترین بناهای استانبول تا رستوران های کیش

در ادامه مطلب گردآوری شده توسط سایت تور لحظه آخری سفر باتو در خصوص دو شهر محبوب گردشگران را بخوانید.

3 اردیبهشت 1400

بیوگرافی بهاره کیان افشار، بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون

بهاره کیان افشار بازیگر زن ایرانی که با سریال کلاه پهلوی که اولین کار بازیگری او بود چهره شد. او در سال 1382 همزمان با شروع فیلمبرداری کلاه پهلوی، کار بازیگری خود را شروع کرد. باین بازیگر جوان در 2 فیلم سینمایی دیگر نیز در سال های 90 و 91 بازی نموده است.

30 مهر 1399

برگزاری آزمون مدیریت تأسیسات گردشگری در استان مرکزی

معاون گردشگری استان مرکزی گفت: آزمون داخلی مدیریت عمومی تأسیسات در عمارت تاریخی حاکم در شهرستان ساوه برگزار گشت.

4 مهر 1399