ویسی: بازی بسیار سختی مقابل مس رفسنجان داریم، باشگاه به من اولتیماتوم نداده است

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار سخت و مهم مقابل مس رفسنجان داریم.

ویسی: بازی بسیار سختی مقابل مس رفسنجان داریم، باشگاه به من اولتیماتوم نداده است

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل از اهواز، عبداله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی بسیار سخت و مهم مقابل مس رفسنجان داریم. دو هفته خیلی بد داشتیم و نتایج ضعیفی کسب کردیم و نتایج کسب شده تا الان زیبنده فولاد نبود. در کوشش هستیم در بازی مقابل مس رفسنجان سه امتیاز را کسب کنیم. با تمام وجود مقابل مس رفسنجان بازی می کنیم و امیدوارم 3 امتیاز خانگی را به دست آوریم و اوضاع و احوال در جدول بین تماشاگران و فوتبال دوستان درست کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نتایج اخیر و اولتیماتوم باشگاه فولاد به وی بیان نمود: هفته اول و دوم نه تنها در فولاد، نه تنها ایران در هیچ جای جهان اولتیماتوم به مربی نمی دهند نتایج ضعیف بوده است و من اعتراف می کنم و قابل دفاع هم نیست. باشگاه هیچ اولتیماتومی به من نداده و با تمام وجود کارمان را انجام می دهیم. اگر نتایج به این صورت باشد و اگر اتفاق ناگواری خدای نانموده برای فولاد و مردم خوزستان بیفتد به هر حال من هم سهیم هستم و اگر باشگاه اقدامی انجام دهد حق دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی درباره شکست مقابل آلومینیوم اراک و جریمه 10 درصدی گفت: خیر، چیزی نگفته اند و هیئت مدیره امروز جلسه دارند و اگر این کار را هم انجام دهند به نظر من کار درستی نموده اند. به هر حال فولاد هست و نتایج ضعیفش مردم را ناراحت می نماید همانطور که پاداش به بازیکنان می دهند اگر جریمه هم نمایند حق دارند.

ویسی اضافه نمود: هر تیمی در هر دوره ای وارد بحران می گردد و خوب شد که الان وارد بحران شدیم. خیلی حرف و حدیث بود که مثلا بازیکنان خوب بازی نمی نمایند و مربی به خوبی ارنج نمی نماید یا بدن سازی خوب نبوده است؛ تمام اینها را زیرنظر گرفته ایم. من به اینکه شاید توطئه نمایند و برای ویسی و فولاد بازی ننمایند، ایمان ندارم. اگر یک درصد هم باشد، توطئه علیه ویسی نیست و علیه فوتبال خوزستان و مردم شریف استان است. به هر حال من مربی می آیم و می روم برای اینکه لطمه به این تیم بخورد این انصاف نیست. با تمام وجود بازی می کنیم روانشناس هم صحبت نموده و تیم از لحاظ روحی و روانی آماده است. بالاخره وقتی بازنده می شوید همه چیز می گویند من بد می شوم بازیکن خوب بازی نمی نماید، نمی خواهد بازی کند، بالاخره نتایج نگیریم این حرف و حدیث ها است.

وی ادامه داد: اگر به عبدالله ویسی لطمه وارد گردد به فوتبال خوزستان لطمه وارد می گردد. چون به هر حال یک مربی بومی، کادر بومی و بازیکن بومی ولی اگر بخواهند به این صورت تخریب نمایند و ما بیدار نباشیم زیبنده ما نیست و فوتبال استان آسیب می بیند. شاید سال های بعد بگویند که ویسی را آوردید و نتوانست کاری انجام دهد و مربیان دیگر شاید با نام من له شوند و این واقعاً ظلم به خوزستان مردم این استان است. من می گویم باهوش باشیم و اگر نتایج ما بد باشد خود من می روم و باشگاه حق دارند من را جریمه و اخراج کند ولی توطئه باشد توطئه بر علیه عبداله ویسی نیست خیلی از مربی ها هستند که هیچ جا نتیجه نگرفته اند ولی تیم دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خوشبختانه پرونده من معلوم است. در بدترین شرایط فولاد خوزستان را انتخاب کردم و گله ای هم نداشتم. پنجره ما بسته بود، چهار و پنج بازیکن اصلی ما رفته بودند موقعی پنجره باز شد که نمی توانستیم بازیکنی بگیریم. این تیم بسته و دفاعی بازی می کرد و قابل احترام هم بود. یک مربی تفکرات و فلسفه اش این است و دو سه سال به این صورت بازی می کردند. سیستم من هجومی است و یکی از دلایل که تیم ما گل می خورد این است. من به هیچ چیزی که کم کاری و روح و روانی باشد اعتقاد ندارم یک بحران است که ما از این بحران عبور می کنیم.

ویسی گفت: مربیگری شغل ماست. من یک مربی حرفه ای هستم. چند شب پیش مربی بارسلونا اخراج شد. مردم و مسئولین نتیجه می خواهند. استقلال خوزستان تا لبه پرتگاه رفت برنامه سه ساله دادم و سال سوم قهرمان شد. تیم سپاهان، فولاد، استقلال، پرسپولیس و تراکتور شاید این را نپذیرند که سه ساله برنامه بدهید و آن را اجرایی کنید. نتایج ضعیف باشد این حق باشگاه ها است که مربی نتیجه بخواهند. آرزوی موفقیت دارم برای تیم هایی که بودم الان نیستم. شاهین بوشهر به همین صورت بود که تیم به لیگ برتر آمد و این موفقیت ها را نمی بینند فقط اخراجی های من را می بینند. به هر حال من مربی هستم شاید سه نتیجه نگیرم اخراج شوم شاید مثل استقلال خوزستان 10 بازی هم نبرید در تیم بمانید؛ این شغل ماست و باشگاه هر نظری در خصوص من داشته باشد قابل احترام است .

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه بعد از شکست های اخیر پریشان و دچار استرس شده اید، بیان نمود: صددرصد اینطور شده است. واقعا شفاف بگویم روزهای خوبی ندارم. با مربیان بزرگی مثل آقایان کربکندی، پیروانی، قلعه نویی، سیاوش بختیاری زاده، مجید باقری نیا، لفته سه براداران صحبت نموده ام و به من دلداری داده اند و به من گفتند که عبدالله بلند شو و تو نتایج و رزومه ات معین است. با روانشناس هم صحبت کردم و یک هفته خیلی خوب را داشتم. من به عنوان لیدر این بچه ها باید خودم را سریعتر پیدا کنم که آسیبی دیگری نبینیم یعنی دو تا آسیب مان سه آسیب نگردد و با تمام وجودم را می گذارم که تیم فولاد به روزهای خوب خود برگردد و مردم خوزستان شادمان شوند. امیدوارم به مناسبت روز مربی بازیکنانم فردا به خاطر مربیان شان یک روز خوب داشته باشند.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ویسی: بازی بسیار سختی مقابل مس رفسنجان داریم، باشگاه به من اولتیماتوم نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: بازی بسیار سختی مقابل مس رفسنجان داریم، باشگاه به من اولتیماتوم نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید