برنامه پروازهای مسافری فرودگاه پیغام اعلام شد

به گزارش وبلاگ شخصی اسماعیل، روابط عمومی فرودگاه پیغام تاریخ و ساعت پروازهای مسافری این فرودگاه را در هفته اول مهر اظهار داشت.

برنامه پروازهای مسافری فرودگاه پیغام اعلام شد

روابط عمومی منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام ساعت و تاریخ دقیق پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیغام را در هفته اول مهرماه اعلام نمود. طبق این برنامه در هفته اول مهر ماه روزهای دوشنبه و پنج شنبه (یکم و چهارم مهرماه) پروازهای مسافری از کرج به مقصد مشهد و برعکس انجام خواهند شد. بعلاوه، ساعت پرواز ورودی از مشهد به پیغام 10:00 صبح و ساعت پرواز خروجی از پیغام به مقصد مشهد مقدس 12:00 ظهر اعلام شده است.

لازم به ذکر است راه اندازی مجدد پروازهای مسافری فرودگاه پیغام در جریان بازدید ماه گذشته محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه به همراه محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، از فرودگاه پیغام مطرح شد. در این راستا و در پی پیگیری های صورت گرفته، نخستین پرواز فرودگاه بین المللی پیغام به وسیله شرکت هواپیمایی زاگرس روز دوشنبه 18 شهریور همزمان با تاسوعای حسینی ساعت 11 و 30 دقیقه با 200 مسافر به مقصد مشهد مقدس انجام شد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، با استفاده از موتور جست وجوی پرواز وبلاگ شخصی اسماعیل می توانید بلیط خود را به آسانی و با پایین ترین قیمت ممکن از فروشنده های معتبر تهیه کنید.

منبع: کجارو / news.mrud.ir

به "برنامه پروازهای مسافری فرودگاه پیغام اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پروازهای مسافری فرودگاه پیغام اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید